تازه های سایت

کد مطلب: 50282
9. تير 1401 - 8:16
طی مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش نهاوند پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دوره ابتدایی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی با بیان اینکه پایگاه سنجش نوآموزان در شهرستان نهاوند از امروز به مدت ۴۵ روز فعال می باشد، گفت: پیش بینی ما این است که امسال با احتساب جاماندگان سال گذشته، از حدود ۳٠٠٠ نوآموز در دو مرحله سنجش به عمل آید.

وی افزود: نیازی به حضور فیزیکی اولیا برای نوبت‌گیری نیست و مدیران مدارس به صورت هفتگی از طریق سامانه سنجش برای دانش آموزان نوبتگیری نموده و زمان مراجعه به مرکز را به خانواده ها اطلاع می دهند؛ لازم است اولیای محترم حتما در زمان مقرر به همراه نوآموز خود در مرکز حضور به هم رسانند.

دارایی با اشاره به اهمیت سنجش دانش آموزان و نقش موثر این طرح در بهبود کیفیت آموزشی در مدارس، اظهار داشت: دانش آموزان رکن اصلی سیستم آموزشی و آینده سازان جامعه محسوب می شوند؛ لذا شناسایی، مداخله بهنگام و هدایت آنان به مسیر درست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

گفتنی است هر روزه از ساعت 8 صبح الی ۱۳ ظهر (غیر از روزهای تعطیل) کار سنجش دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی شامل سنجش آمادگی تحصیلی، هوش، بینایی، شنوایی، قد، وزن، دهان و دندان، پدیکلوز و ... توسط افراد متخصص در پایگاه های سنجش آموزش و پرورش نهاوند، مستقر در آموزشگاه شاهد شهیده نوشین امیدی و آموزشگاه شهید کریم محمودی (واقع در شهرک شهید حیدری) انجام می‌گردد.

دیدگاه شما