تازه های سایت

کد مطلب: 50199
1. تير 1401 - 1:01
استاندار همدان گفت: امسال با کمک خیربزرگ حاج علی‌اکبر ابراهیمی به ۷۲ روستای محروم استان همدان آبرسانی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین افتتاح ۳۵ پروژه‌ آبرسانی به ۱۹ روستای استان همدان که در روستای سیاه‌دره ملوسان نهاوند برگزار شد، اظهار  کرد: با همت و کمک خیربزرگ حاج علی‌اکبر ابراهیمی در ۱۹ روستای استان همدان ۳۵ پروژه‌ آبرسانی انجام و به بهره‌داری رسید که جا دارد از این خیر بزرگ تقدیر و قدردانی کنیم.

وی با بیان این‌که با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۸۵۶۰ نفر در روستاهای استان تحت پوشش شبکه آبرسانی سالم قرار می‌گیرند، تصریح کرد: هم‌چنین امسال برای آبرسانی به ۷۲ روستای استان همدان به نیت ۷۲ شهید کربلا با حاج علی‌اکبر ابراهیمی تفاهم‌نامه امضا شد و ایشان هزینه آبرسانی به این ۷۲ روستای استان را تقبل کردند که مجموعا برای آبرسانی به این تعدا روستا ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه خواهند کرد.

قاسمی‌فرزاد افزود: عملیات اجرایی این ۳۵ پروژه آبرسانی در استان توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان انجام شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در بحث خدمات‌رسانی به محرومین و روستاهای محروم از جمله در بحث مرمت و ساخت و ساز مسکن، در بحث زلزله و سیل و در بحث بیماری کرونا پیش قدم بوده و خدمات ارزنده‌ای را انجام داده است.

استاندار همدان تصریح کرد: اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاهای کشور که هزینه آن توسط خیر محترم حاج ابراهیمی انجام شده به نام شهید قاسم سلیمانی انجام شده است زیرا ایشان علاقه خاصی به شهید سلیمانی دارند و این شهید بزرگوار نیز در دوره حیاتشان با حاج ابراهیمی ارتباط نزدیکی داشتند.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: تاکنون توسط این خیر به ۱۹۰۰ روستای کشور آبرسانی شده است و به غیر از آبرسانی این خیر گرانقدر اقدامات دیگری از جمله ساخت مدارس در نقاط محروم و سرپرستی ایتام و غیره را بر عهده دارند که اقدامات کریمانه وی کم‌نظیر و قابل تحسین است.

دیدگاه شما