تازه های سایت

کد مطلب: 50123
24. خرداد 1401 - 8:15
فرماندار نهاوند به صورت سرزده از اداره های مسکن و شهرسازی و ثبت احوال بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در بازدید سرزده از اداره مسکن و شهرسازی شهرستان نهاوند گفت: امروز یکی از سیاست های مهم دولت اجرای طرح تولید ملی مسکن است که با درایت استاندار در استان همدان در دست اجرا است.

وی اظهار داشت: اجرای بی کم‌وکاست طرح ملی تولید مسکن یکی از وظایف مهم مسکن و شهرسازی است و در این راه همه ظرفیت‌های شهرستان برای تولید مسکن ملی بسیج شوند.

احمدوند افزود: بحث تولید مسکن ملی در شهرستان نهاوند پیشرفت خوبی داشته و در حال حاضر نیز با تمام توان در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: همه ظرفیت‌های شهرستان برای تحقق هرچه سریع‌تر و باکیفیت‌تر این طرح در شهرستان نهاوند بکار گرفته شده است.

فرماندار نهاوند گفت: حفظ و حراست و تعیین حدود اراضی ملی یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف مسکن و شهرسازی است که باید بیش‌از پیش مورد توجه باشد.

فرماندار همچنین در بازدید سرزده از اداره ثبت‌احوال نهاوند گفت: وجود آمار دقیق وقایع حیاتی در برنامه‌ریزی‌های کلی نقش حائز اهمیتی دارد و کاهش فاصله زمانی وقوع با ثبت آنها مورد تاکید و توجه باشد.

وی اظهار داشت: طرح آمایش سرزمین بر اساس میزان آمار ازدواج و طلاق در شهرستان اجرا شود.

 احمدوند افزود: ثبت وقایع حیاتی یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدامات اداره ثبت‌احوال است چراکه هویت افراد آثار بسیاری در کیفیت زندگی آنها دارد.

وی ادامه داد: وجود آمار دقیق از وقایع حیاتی، ازدواج و طلاق؛ تسهیلگری در برنامه‌ریزی سیاست‌گذاران عرصه جمعیت را در پی دارد.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: باید تلاش شود با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی در مناطقی که بیشترین آمار طلاق، کمترین آمار ازدواج و فرزندآوری را دارند برنامه‌ریزی کرد و برنامه‌های متناسب با نیاز آنها برگزار شود.

وی بیان کرد: جمعیت جوان، مولد و کارآمد مقوله‌ای ارزشمند برای توسعه و آبادانی شهرستان نهاوند است.

دیدگاه شما