تازه های سایت

کد مطلب: 50122
24. خرداد 1401 - 8:01
با ورود یک موج ناپایدار، سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان همدان افزایش یافته و بعدازظهر فردا در برخی از نقاط به ۷۰ کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، کارشناس هواشناسی همدان گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و افزایش میزان آلاینده‌ها پیش بینی می شود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: وضعیت جوی استان همدان در روز‌های آینده ناپایدار است و بر همین اساس و به دلیل افزایش سرعت وزش باد، هشدار سطح زرد هواشناسی در استان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای استان در روز‌های آتی تغییرات محسوسی ندارد، گفت: در پنج روز آینده آسمان استان صاف است و خبری از سامانه بارشی نیست و انتظار داریم که در روز سه شنبه سرعت وزش باد و میزان و غلظت آلودگی هوا به اوج خود برسد.

کارشناس هواشناسی استان همدان تصریح کرد: از روز چهارشنبه دمای هوای بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد و الگوی آب و هوای تابستانی در استان همدان حاکم می‌شود.

۲۴ ساعت گذشته اسدآباد، فامنین و نهاوند با ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان بودند.

 

دیدگاه شما