تازه های سایت

کد مطلب: 49948
5. خرداد 1401 - 7:31
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند گفت: در مرحله اول اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان نهاوند ۳۹۸ متقاضی تعیین‌تکلیف شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نهاوند هشت هزارو ۵۶۳ نفر متقاضی در سامانه پیش‌بینی شده ثبت‌نام کردند که از این تعداد با پالایش انجام گرفته به طور کلی دو هزار و ۶۴۰ نفر واجد شرایط نبوده و ۶۶۱ نفر نیز انصراف داده‌اند.

وی افزود: مابقی افراد یا تایید شده و یا در مرحله پالایش هستند که پیش‌بینی می‌شود از این تعداد سه هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط باشند.

نثاری ادامه داد: در فاز اول اجرای این طرح در شهرستان ۳۶۵ واحد به صورت انبوه‌سازی در حال ساخت است که ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در روش گروه‌ساز ۳۳ نفر نیز تحت عنوان گروه‌های ساخت در شهرک امیرکبیر نهاوند در حال اخذ پروانه ساخت هستند.

وی با بیان این‌که در فاز اول اجرای این طرح در شهرستان جمعا ۳۹۸ نفر متقاضی تعیین‌تکلیف شده‌اند، تصریح کرد: برای تعیین‌تکلیف وضعیت درخواست افراد واجدشرایطی که در مرحله بعد نیاز به ساخت دارند باید توسط اداره راه و شهرسازی صورت بگیرد.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند یادآور شد: در همین راستا هم تامین زمین مناسب و متناسب این واحدها و هم‌چنین نوع ساخت نیز توسط اداره راه و شهرسازی تعیین‌تکلیف می‌شود که در زمان مقرر با برنامه پیش‌بینی شده انجام خواهد شد.

نثاری در خاتمه تاکید کرد: برای متقاضیان طرح مسکن ملی از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود و در هر مرحله نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان به ادارات نیست و از طریق دفاتر پیشخوان تکمیل مدارک صورت می‌پذیرد.

دیدگاه شما