تازه های سایت

کد مطلب: 49929
3. خرداد 1401 - 10:17
با حضور نیروهای نظامی و انتظامی مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سوم خرداد ماه در سپاه نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار مهدی فرجی مشاور فرمانده سپاه استان همدان در مراسم صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه نهاوند گفت: در عملیات الی بیت المقدس، استان همدان شهدای گرانقدری را تقدیم کرد و رزمندگان نقش ویژه ای در این عملیات داشتند و شهید محمود شهبازی این رزمنده دلاور نیز در روز دوم خرداد به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: نقش شهید شهبازی و شهید همدانی در این عملیات غرور آفرین بسیار تاثیر گذار بود و سخت ترین نقطه عملیات در مرحله سوم را فرماندهی می کردند.

فرجی افزود: عملیات الی بیت المقدس یک کار بی نظیر و باورنکردنی بود و باور این آزادسازی سخت بود با توجه به نیروها و تعداد ادوات و لشکرها و امکاناتی که مستقر کرده بود واقعا کار سختی بود.

مشاور فرمانده سپاه استان همدان ادامه داد: نقش نهاوند در دوران دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار بود و رزمندگان دلاور این شهرستان رشادت های بی نظیری از خود نشان دادند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمن در چند روز اخیر با توطئه و سیاه نمایی در حال مشکل تراشی برای کشور است و باید مراقب باشیم.

فرجی اظهار داشت: منافقین و دشمنان در حال انتشار اخبار جعلی و ایجاد ناامیدی برای مردم هستند و باید حواسمان به این نیرنگ ها باشد.

وی افزود: باید همه به دولت کمک کنیم تا این طرح مردمی سازی یارانه ها اجرا شود چون این کار به نفع مردم است‌.

 اجرای نماهنگ سلام فرمانده توسط دهه نودی های نهاوند در مراسم صبحگاه مشترک سوم خردادماه سالروز ازادسازی خرمشهر از دیگر برنامه های امروز بود.

همچنین از جانبازان 70 درصد نهاوند در این مراسم تقدیر شد.

دیدگاه شما