تازه های سایت

کد مطلب: 49925
3. خرداد 1401 - 6:50
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق موتور کولرهای آبی و کشف۸۱فقره سرقت توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح اله درویشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور کولر های آبی در سطح شهرستان و اعلام نارضایتی شهروندان در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ درویشی افزود:ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تخصصی و بکارگیری امکانات قانونی و سازمانی در نهایت یک نفر سارق را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی همچنین تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی صورت گرفته به ۵۷فقره سرقت موتور کولرهای آبی پشت بام و همچنین به ۲۴فقره سرقت تابلوهای علایم راهنمایی و رانندگی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال رسیدگی و انجام است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با تقدیر از زحمات کارکنان پلیس آگاهی شهرستان تاکید کرد از آنجایی که سارق حرفه ای بوده و احتمال می رود مالکان منازل فعلا متوجه سرقت موتور کولرهای خود از پشت بام نشده اند،لذا هریک از شهروندان محترم با مراجعه به پشت بام منزل و رویت داخل کولرهای آبی در صورتی که موتور آن در پشت بام به سرقت رفته است در اسرع وقت به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.

دیدگاه شما