تازه های سایت

کد مطلب: 49831
23. ارديبهشت 1401 - 16:23
نماز جمعه این هفته نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: اقدامات اخیر دولت در جهت مردمی کردن یارانه ها اقدام خوب و موثری است و باید همه برای به نتیجه رسیدن این اقدام کمک کنیم.

وی اظهار داشت: این کار حرکت به سمت عدالت در مسائل یارانه است و دولت برنامه های مهمی را شروع کرده است تا یارانه ها به هدر نرود و در اختیار واسطه و دلال ها قرار نگیرد.

امام جمعه نهاوند افزود: ممکن است این طرح در ابتدا نوساناتی داشته باشد ولی به گواهی افراد اهل فن به نفع طبقات ضعیف و محروم جامعه است.

وی بیان داشت: دولت اقای رئیسی اقدام شجاعانه ای کرده و این کار را شروع کرده است چون این کار باید در دولت های قبل انجام می شد.

حجت الاسلام مغیثی افزود: تولید بیشتر مبارزه با قاچاق کالا و نظارت و بازرسی جز ارکان اجرای این طرح است و نهادهایی که وظیفه دارند باید پای کار باشند.

وی ادامه داد: این مردمی کردن جراحی بزرگ در اقتصاد کشور است و باید بدانیم این طرح یقینا به نفع مردم است و باید هوشیار باشیم و مراقب دشمن باشیم چون هدف دولت در این طرح در اختیار مردم قرار دادن یارانه ها هستند.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها به وضعیت رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر انقلاب به حکام مرتجع منطقه گفتند؛ رژیم صهیونیستی در وضعی نیست که به شما کمک کند و باید دست از این خیانت بردارند و به جبهه مقاومت بپیوندند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: امروز صهیونیست ها برای حفظ خودشان به دور خود دیوار کشیدند و این نشانه قدرت مقاومت است چون امروز مقاومت در منطقه دست برتر را دارد.

دیدگاه شما