تازه های سایت

کد مطلب: 49827
23. ارديبهشت 1401 - 16:15
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از وجود ۱۶ پروژه نیمه‌تمام آموزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه‌ها به ۶۰ میلیارد تومان نیاز دارند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی اظهار کرد: یکی از طرح‌های آموزشی در دست اقدام، احداث آموزشگاه شهید محلاتی است که با وجود انعقاد قرارداد مبنی بر تحویل یک ساله هنوز در حد فنداسیون نیمه‌تمام باقی مانده است. 

وی گفت: تاکنون برای این طرح آموزشی ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده که ۱۰۰ میلیون آن توسط نماینده مردم نهاوند در مجلس تامین شده است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه ادامه ساخت این طرح آموزشی به علت خلع ید پیمانکار به اداره کل نوسازی واگذار شده افزود: برای تکمیل این طرح ۱۲ میلیارد تومان نیاز است. 

وی گفت: ساخت مدرسه ۹ کلاسه سنایی از دیگر طرح‌های در دست اقدام است که اعتبار آن از محل محرومیت‌زدایی تامین شده که در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دارایی افزود: با توجه به اهمیت این طرح مقرر شده این آموزشگاه تا مهرماه سال جاری تکمیل و تحویل آموزش و پرورش نهاوند شود که برای اتمام آن ۲ میلیارد اعتبار مورد نیاز است.

وی گفت: استخر دانش‌آموزی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر طرح‌های مهم این اداره است که از سال ۸۷ عملیات اجرایی آن آغاز شده و برای تکمیل به ۱۸میلیارد تومان نیاز دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با بیان اینکه با توجه به کمبود اعتبار  حدود یک سال است که عملیات اجرایی پروژه راکد مانده است افزود: چندین طرح دیگر وجود دارد که برای تکمیل آنها ۵ میلیارد تومان مورد نیاز است که با توجه به رقم بالای آن لازم است از محل منابع ملی و اعتبارات سفر رئیس جمهوری تامین شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما