تازه های سایت

کد مطلب: 49739
13. ارديبهشت 1401 - 8:24
نماز عید سعید فطر با حضور مردم مؤمن و متدین شهرستان نهاوند به شکرانه یک ماه روزه گرفتن و عبادت اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نماز عید فطر در مصلا نهاوند به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی اقامه شد. 

مردم مؤمن و باایمان نهاوند پس از یک ماه راز و نیاز و عبادت با پروردگار به شکرانه این ماه نماز عید سعید فطر را باشکوه خاصی در مصلا این شهر اقامه کردند.

  شهروندان با حضور پرشور خود در مراسم روز عید فطر و اقامه نماز پاداش یک ماه بندگی و عبادت در ماه رمضان را از خداوند متعال طلب کردند. 

مردم‌ نهاوند از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در مصلا نماز جمعه این شهرستان نماز عید سعید فطر را به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه این شهرستان اقامه کردند. 

علاوه بر مصلا نهاوند در گلزار شهدای گمنام، بقاع متبرکه، استان مطهر امام‌زادگان و مساجد شهرستان نماز عید سعید فطر اقامه شد.  همچنین توسط کمیته امداد پایگاه‌هایی برای دریافت فطریه روزه‌داران ایجادشده بود. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلا نهاوند گفت: یک ماه گذشت و خوشا به حال کسانی که از این فرصت یک‌ماهه برای بندگی و طلب عفو و مغفرت استفاده کردند. 

وی اظهار داشت: عید فطر پاداش کسانی است که در این ماه نماز و دعا و تضرع داشته‌اند و توشه‌ای برای آخرت ذخیره کردند و امروز خوشحال هستند. 

امام‌جمعه نهاوند افزود: ماه رمضان به ما آموخت و عید سعید فطر می‌آموزد که ما باید برای تقویت معنویت و سرکوب نفسانیت کوشش و جهاد مستمر داشته باشیم و همواره خدا را مدنظر داشته باشیم. 

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: امیدواریم توبه و دعاهای ما موردقبول درگاه خداوند قرارگرفته باشد و بتوانیم از درس‌های ماه رمضان برای ادامه ایام سال بهره ببریم.

در ادامه گزارش تصویری اقامه نماز عید فطر در مصلی نهاوند را مشاهده می کنید.

دیدگاه شما