وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون مجاهدت بسیجیان و پاسداران گران‌قدری است که با گذشتن از جان و مال و ناموس خود برای رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی و دفاع از ارزش‌ها تلاش کردند، گفت: امروز ورزشکاران و فعالان حوزه ورزش با ایثار برای اعتلای جایگاه ورزش استان و کشور در تلاش هستند تا عناوین ملی فراملی کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه برای توسعه و تعالی همه‌جانبه استان باید از ظرفیت همه دلسوزان و توانمند استفاده کنیم، گفت: خوشبختانه امروز ورزشکاران و جوانان در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی فعال هستند و افتخاران و توفیقات متعددی کسب کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف توانمندی و شایستگی خود را به اثبات رسانده است، گفت: استفاده از ظرفیت بسیج در حوزه‌های مختلف سیر توسعه و تحول را سرعت می‌دهد.

سیفی، افزود: خوشبختانه امروز با همکاری و همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین توجه ویژه فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان سالن‌های ورزشی متعددی در استان احداث شده و یا در حال احداث است و همین امر موجب افزایش سرانه ورزشی استان همدان شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در ادامه راه نیز شاهد تداوم این مهم در نقاط محروم و کم‌برخوردار استان باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از نخبگان ورزشی بسیج شهرستان نهاوند تجلیل شد.