تازه های سایت

کد مطلب: 48852
4. بهمن 1400 - 8:34
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر در نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند در خصوص برنامه‌های ورزشی دهه فجر امسال در این شهرستان، گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت چهل سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان همزمان با دهه فجر اجرا می‌شود.

وی، تصریح کرد: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی ورزشی دهه فجر اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند در ادامه به مهمترین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی این اداره اشاره کرد و گفت: همایش بزرگ دو صحرانوردی در مرکز شهرستان، جشنواره ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در روستا‌های بخش مرکزی ،برگزاری مسابقات فوتبال، شطرنج، تنیس روی میز، دوو میدانی، فوتسال، والیبال، ووشو ، هنرهای رزمی ، جودو بانوان ، پیاده روی همگانی و ...  خواهد بود.

جوانمردی بیان کرد: برگزاری و میزبانی کارگاه آموزشی ، کاراته، مسابقات اسکیت سرعت ، مسابقات بانوان و آقایان در رشته‌های تکواندو، والیبال، بسکتبال، ژیمناستیک، شنا، تنیس روی میز، کاراته، فوتبال روی میز ، هندبال، طناب کشی کارکنان ادارات، اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات استانی و کشوری و شهرستان‌های همجوار و حضور ورزشکاران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان شهرستان در دهه مبارک فجر است.

وی برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی و کوهپیمایی ویژه بانوان را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت: امیدواریم این اداره با کمک هیات‌های ورزشی بتواند ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش شهرستان را در تثبیت و در مسیر ادامه روند حرکت انقلاب اسلامی قرار دهد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان با تأکید بر حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان  در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد: ورزشکاران و جوانان شهرستان مانند سالیان گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان می‌دهند حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.

دیدگاه شما