تازه های سایت

کد مطلب: 48766
25. دى 1400 - 8:41
با حضور مسئولان استانی و محلی ۷۳ سری جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با حضور حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه، جعفر سلگی سرپرست فرمانداری، شهبازی نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی، شیخی زاده مدیر کل کمیته امداد استان، سیفی مدیر کل ورزش و جوانان استان، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از روسای ادارات و خیّرین نهاوندی مراسم اهدای جهیزیه به ۷۳ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند برگزار شد.

این جهیزیه ها با همکاری اداره ورزش و جوانان و مجمع خیرین ازدواج شهرستان در سالن اجتماعات مصلی نهاوند به این زوج های جوان اهدا شد.

هر سری جهیزیه دارای ۶ قلم کالای اساسی شامل؛ یخچال، گاز، تلویزیون، فرش، ماشین لباسشویی و بخاری بود که تحویل این نوعروسان شد.

همچنین در پایان این مراسم از خیرین برگزاری که بانی این مراسم بودند با حضور مسئولان تجلیل و قدردانی شد.

 شهبازی نماینده نهاوند در این مراسم ضمن تشکر از تمام دست اندرکاران این مراسم منجمله مهندس زهره وند نماینده خیّر محترم گفت: استمرار کمک و پیگیری در این زمینه را وظیفه خود می دانم و از مجمع خیرین ازدواج تقاضا دارم با تمام توان در این زمینه اهتمام ورزند و بنده نیز در کنار این عزیزان برای این امر خیر خواهم بود.

وی گفت: باید نگاه ویژه ای به موضوع ازدواج جوانان داشته باشیم و از هر تلاشی برای کمک به آنها استفاده کنیم.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: تلاش خواهیم کرد تا مراحل دیگری از این نوع مراسم ها و تامین جهیزیه برای زوج های جوان را داشته باشیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات بر سر راه ازدواج جوانان را مرتفع کنیم.

دیدگاه شما