تازه های سایت

کد مطلب: 48697
17. دى 1400 - 16:05
امام جمعه نهاوند گفت: غربی ها در فضای مجازی انتشار عکس و نام شهید سلیمانی را ممنون و تحریم کردند تا تصویری از ایشان منتشر نشود که نشان دهنده تاثیر شهید سلیمانی بر افراد آزاده جهان است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در طول حوادث پس از انقلاب و در همه فتنه ها و جنگ تحمیلی و در مبارزه با گروهک ها این روحیه شهادت طلبی مردم بود که باعث پیروزی ما شد.

وی اظهار داشت: حضور مردم همواره باطل کننده نقشه های دشمنان بوده است و مردم هرجا لازم بوده با بصیرت حضور یافتند.

امام جمعه نهاوند افزود: آمریکا استکبار و باطل است و مبارزه حق با باطل ادامه دارد چون آنها با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارند.

وی گفت: آنها اگر بتوانند یک روز هم به ما مهلت نمی دهند و مطالبه همه از مذاکرات این است که حق ملت را از آنها بگیرند.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: در مذاکرات آنها فقط بهانه جویی می کنند و به دنبال حل مشکل نیستند و باید هوشیار باشیم چون با دشمنی فریب کار مواجه هستيم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در حالی که در شهرهای مختلف کشور و همچنین مردم‌ منطقه مراسم باشکوهی برای گرامیداشت مقام شهید سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار شد؛ غربی های در فضای مجازی جلوی انعکاس این مراسم را گرفتند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: غربی ها در فضای مجازی انتشار عکس و نام شهید سلیمانی را ممنون و تحریم کردند تا تصویری از ایشان منتشر نشود که نشان دهنده تاثیر شهید سلیمانی بر افراد آزاده جهان است.

وی بیان داشت: این اقدام نشان دهنده ترس آنها از ترویج شخصیت شهید سلیمانی است و همچنین لزوم ایجاد شبکه ملی اطلاعات را گوش زد می کند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: ایجاد این شبکه چندین سال است که مطالبه رهبر انقلاب است و دولت های قبل انجام ندادند و امیدواریم در این دولت انجام شود.

دیدگاه شما