تازه های سایت

کد مطلب: 48690
16. دى 1400 - 0:52
فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه سردار سلیمانی محبوب حقیقی دل‌ها و ذوب در ولایت بود گفت: شهید سلیمانی هم در زمان حیات و هم در دوران شهادتش آمریکا را با شکست مواجه کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در یادواره شهید حاج‌قاسم سلیمانی و همرزمانش در روستای شهرک سلگی اظهار کرد: سردار سلیمانی در دوران حیات پرافتخارش با مجاهدت در راه خدا و در دوران شهادت با خون خود آمریکا را با شکست مواجه ساخت.

وی بیان کرد: ایمان به خدا، جهاد با نفس، ولایتمداری، اخلاص و پشت پا زدن به تمام تعلقات دنیوی از مهم‌ترین عواملی بود که حاج قاسم سلیمانی را به این مقام والا رساند.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه حاج قاسم محبوب حقیقی دلها و ذوب در ولایت بود گفت: اخلاص و صداقت دو ویژگی حاج‌قاسم بود که رهبر انقلاب بر آنها تاکید دارند، ایشان به معنای واقعی مرد میدان بود و در لحظات خطر حضور داشت و عاشق شهادت بود و این تاثیر مکتب امام و رهبری است.

وی با بیان اینکه سردار شهید ما توانست با اخلاص و فعالیت شبانه‌روزی خود گستره مقاومت را گسترش دهد افزود: امروز همه دنیا اعتراف می‌کنند که ایشان مردی بی‌بدیل و شخصیتی مجاهد و بین‌المللی است.

مختاری در پایان افزود: دنیا حاج قاسم سلیمانی را شناخت و دشمنان از همین موضوع ترس داشتند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا او را از نظر فیزیکی حذف کنند امّا نمی‌دانستند بعد از شهادت، او برای جهانیان عزیزتر می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما