تازه های سایت

کد مطلب: 48509
28. آذر 1400 - 8:11
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور حکمی در خصوص یکی از رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم گرین کشاورز نماینده نهاوند در این مسابقات را نقره داغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرا و حکم صادره در خصوص حواشی مربوط به دیدار جنجالی گرین کشاورز نهاوند و کیاپارس قزوین در رقابت‌های مرحله نخست لیگ دسته سوم باشگاههای کشور را اعلام کرد.

بازی تیم‌های گرین کشاورز نهاوند و کیا پارس نیوساد قزوین از سری رقابت‌های لیگ دسته سه کشور ۲۴ آذرماه امسال در نهاوند برگزار شد.

در این دیدار وحید سلیمانی نژاد، بابک سلطانی نیا، امین سراقی، حامد مولوی، حسین عسگری و رضا محمد حسینی بازیکنان تیم گرین کشاورز نهاوند و فرهاد فراشی مربی این تیم مرتکب تخلف شدند.

براساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باتوجه به بدرفتاری و ایراد صدمه بدنی عمدی نسبت به داور، به استناد ماده  ۱۰۰مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، این نفرات از همراهی تیم گرین و ورود به استادیوم‌های ورزشی محروم شدند ضمن اینکه کمیته انضباطی فدراسیون این مهلت را به محرومان تیم گرین کشاورز نهاوند داده تا ظرف ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را ارسال کنند.

همچنین رای صادره ظرف مهلت ۲ روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

گفتنی است مسابقات خانگی تیم گرین کشاورز نهاوند با صدور قرار دستور موقت و تا اطلاع بعدی در محل دیگری به تشخیص سازمان لیگ برگزار می‌شود.

تیم گرین نهاوند قعرنشین گروه دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور است.

دیدگاه شما