تازه های سایت

کد مطلب: 48430
20. آذر 1400 - 17:46
باشگاه استقلال قصد دارد دفاعیات خود برای پرونده شکایت هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین تیم فوتبال این باشگاه را به فیفا ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال پس از جدایی از این تیم به دلیل دریافت نکردن مطالباتش به فیفا شکایت کرد. در این شکایت، دیاباته خواستار پرداخت سود تأخیر و تأدیه بابت دیرکرد در پرداخت مطالباتش شده بود، ولی باشگاه استقلال با ارائه مستندات از حق خود دفاع کرد.

این باشگاه درباره پرونده رأی فیفا برای پرداخت مطالبات فیفا نوشته بود: «شکایت ۵۳۷ هزار دلاری دیاباته بابت مطالبات گذشته‌اش با پیگیری معاونت حقوقی باشگاه استقلال، در نهایت منجر به صدور حکم نهایی کمیته وضعیت فیفا به مبلغ ۱۷۵ هزار دلار شد. فیفا برای پرداخت این پول به باشگاه استقلال ۴۵ روز فرصت داده است».

از فرصت ۴۵ روزه باشگاه ۱۹ روز باقی مانده است و باشگاه استقلال قصد دارد مطالبات ۱۷۵ هزار دلاری این بازیکن را پرداخت کند. با توجه به اینکه، دیاباته شماره حساب کشور ترکیه را به مسئولان استقلال داده است، این باشگاه مشکلی برای انتقال پول نخواهد داشت.

پرونده بعدی، شکایت هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین استقلال است. این بازیکن نیز به مانند دیاباته خواهان دریافت سود تأخیر و تأدیه بابت دیرکرد در پرداخت مطالباتش شده است. فیفا در نامه‌ای به باشگاه استقلال خواهان ارائه مستندات و دفاعیات خود شد. مسئولان استقلال در حال جمع‌آوری مستندات و دفاعیات خود هستند تا به مانند دیاباته از حق و حقوق باشگاه دفاع کنند. طبق پیگیری‌ها، در صورتی که استقلال بتواند به مانند پرونده دیاباته در پرونده میلیچ هم مستندات قوی‌تری ارائه کند، مبلغ مطالبات میلیچ خیلی زیاد نخواهد بود. این باشگاه جرایمی برای میلیچ در نظر گرفته بود که در بحث مستندات خود ارائه خواهد کرد.

پرونده استراماچونی نیز همچنان در دادگاه ورزشی CAS در حال بررسی است و طبق اعلام دادگاه، قرار است رأی اولیه ۱۰ ژانویه یعنی ۲۱ دی ماه سال جای صادر شود.

منبع: تسنیم

دیدگاه شما