تازه های سایت

کد مطلب: 48393
17. آذر 1400 - 4:49
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از تصاحب ۲۱ مدال توسط بانوان کاراته‌کار نهاوند در مسابقات قهرمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در جریان برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی سبک شوتوکان کاراته بانوان کشور که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، کاراته‌کاران نهاوندی موفق به کسب ۲۱ مدال رنگارنگ شدند.

وی گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۷۰۰ شرکت‌کننده از ۲۱ استان در نجف‌آباد اصفهان برگزار شد که در پایان رقابت‌ها کاراته‌کاران نهاوندی موفق شدند  در دو رشته کومیته و  کاتا ۲۱ مدال رنگارنگ را تصاحب کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: مجموع مدال‌های کسب شده در این دوره از مسابقات شامل ۱۰ طلا، سه نقره و هشت برنز است که عمدتا در رشته کومیته بدست آمده است.

وی با بیان اینکه این شهرستان در زمینه رشته‌های رزمی بانوان قطب اصلی استان و در سطح کشور و مسابقات بین‌المللی نیز از جایگاه بالایی برخوردار است از کسب مدال برنز کشوری رشته ووشو توسط یکی دیگر از بانوان این شهرستان خبر داد.

جوانمردی افزود: در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان وو شو کار نهاوندی موفق شد با کسب مدال برنز در جایگاه سوم کشوری بایستد.

وی گفت: رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم واقع در شهر درگهان با حضور ۲۱۸ ورزشکار و مربی از ۳۴ استان کشور برگزار شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: راحله سیاوشی ورزشکار صاحب عنوان نهاوندی به نمایندگی از استان همدان در وزن منفی ۷۰ کیلو در این مسابقات شرکت کردند و توانستند پس از ورزشکاران استان کرمانشاه و آذربایجان غربی بر روی سکوی سوم قرار گیرند.

 

دیدگاه شما