تازه های سایت

کد مطلب: 48348
12. آذر 1400 - 1:40
جعفر سلگی سرپرست جدید فرمانداری نهاوند شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراسم تودیع مراد ناصری فرماندار سابق و معارفه جعفر سلگی سرپرست جدید فرمانداری نهاوند با حضور معاون سیاسی استاندار همدان و مسئولان محلی و استانی در سالن شهید باهنر نهاوند برگزار شد.

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: اقای ناصری اهل حاشیه نبود و دنبال کار بود و از آقای سلگی هم همین درخواست را داریم.

وی اظهار داشت: از این فرصت خدمت رسانی باید به بهترین نحو استفاده کرد و مشکلات مردم را حل کرد.

مهدی باب الحوائجی معاون سياسى استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: به اقاى سلگى فرماندار جدید تاكيد ميكنم از مردم باشيد و از مردم جدا نباشيد.

وی با بیان اینکه ما نهاوند را به نام شهید قدوسی و حیدری می شناسیم، اظهار داشت: یک و ساعت و نیم در میان مردم نهاوند بودم بعد از آن به نماینده نهاوند گفنم مردم خوب از ناصری حمایت می کنند و او را بدرقه می کنند

معاون سیاسی استاندار همدان افزود: به برکت وجود خون شهدا و رهبری امام راحل و منویات مقام معظم رهبری با سیاست های دولت سیزدهم در جهت خدمت رسانی به مردم و موفقیت جمهوری اسلامی ایران گام بر می داریم.

وی ادامه داد: مسئولیت داشتن در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت و رحمت است که شکرگذاری آن خدمت به مردم و حرکت در روان سازی زندگی مردم است.

باب الحوائجی گفت: هیچ شانی به جز خدمت به مردم  و تقویت نظام به عنوان فرزندان همین مردم برای خودمان قائل نیستیم.

وی در پایان گفت: برای معرفی فرماندار آقای استاندار در نهاوند حضور خواهند یافت و فعلا آقای سلگی موقت به عنوان سرپرست معرفی خواهند شد.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس نیز در ادامه گفت: نباید وارد حاشیه شویم و در دولت جدید باید کار کنیم و از این فرصت برای توسعه شهرستان باید استفاده کنیم.

وی بیان داشت: يكی از عوامل عقب ماندگى نهاوند اختلاف بوده است و الان همه متحد هستند و به حاشيه رفتن ظلم به مردم نهاوند است.

شهبازی افزود: بهترین شرایط برای رشد نهاوند فراهم است در دولت ایت آلله رئیسی ارتباطات، دوستی و آشنایی با کل مجموعه دولت فراهم است.

نماینده نهاوند در مجلس با بیان اینکه نهاوند را بايد قطب معدنى غرب كشور كنيم، اظهار داشت: در بحث اشتغال و رفع این دغدغه مهم اقدامات خوبی انجام شده(فاز نخست دولومیت انجام شد) و در آینده نزدیک با فازهای بعدی از جمله منیزیوم، آجر نسوز و... توسعه خواهد یافت.

وی در پایان گفت: باید برای مردم کار کنیم و ما نوکر و خدمت گذار مردم هستیم و ما باید پشتیبان و حامی مردم باشیم.

مراد ناصری فرماندار سابق نهاوند نیز در این مراسم گفت: از همه شهروندان به خاطر کارهایی که نشده عذرخواهی می کنم و اگر کاری شده کار مجموعه شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: نگذاشتم ظرفیت های نهاوند به حاشیه برود و تا جایی که توانسته ام این کار را کرده ام.

ناصری بیان داشت: شرایط سختی را با هم تجربه کردیم مانند سیل سال ۹۸ و بعد از آن هم بحران کرونا بود که ظرفیت ها را بلعید و کار را خیلی سخت کرد.

وی افزود: از تمام کارهای که می توانستم انجام دهم اما به دلایلی نشد از مردم عذر خواهی می کنم.

فرماندار سابق نهاوند گفت: در بخش گردشگری و توسعه کشاورزی و ساخت مسکن های روستایی کارهای خوبی شده است و پاک ترين و سالم ترين انتخابات را در شهرستان نهاوند برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه ورودی ها و دالان های حواشی را مسدود کردم، گفت: مردم نهاوند مهربان و عزیز هستند و فقط امیدوارم خداوند این توفیق را به من بدهد که بتوانم خادم زائران امام حسین(ع) و مردم نهاوند در زادگاهم (شهر مهران) باشم و تنها از این طریق می توانم کوچکی شما را بکنم و امیدوارم به خاطر کوتاهی ها مردم من را حلال کنند.

جعفر سلگی سرپرست جدید فرمانداری نهاوند نیز در این مراسم با تشکر از زحمات فرماندار سابق گفت: برنامه هایی داریم که در طول دوران خدمت برای شهرستان اجرا خواهم کرد.

وی با بیان اینکه از استاندار و معاون سیاسی که به من اعتماد کردند، تشکر می کنم؛ گفت: با تعامل و همدلی با نماینده و امام جمعه بر حسب وظایف محوله سیاست های دولت را اجرایی می کنم.

در پایان مراسم حکم سرپرستی جعفر سلگی توسط معاون سیاسی استاندار به وی اهدا و از زحات مراد ناصری تقدیر شد.

جعفر سلگی اولین فرماندار در دولت سیزدهم و متولد ۱۳۵۷ در شهرستان نهاوند است.

وی دارای مدرک کارشناسی رشته علوم اقتصادی، کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری و دانشجوی دوره دکترای مدیریت می باشد.

کارشناس اقتصادی فرمانداری نهاوند، مسئول دفتر سیاسی انتظامی فرمانداری نهاوند و بخشدار زرین دشت از جمله سوابق مدیریتی سلگی می باشد.

دیدگاه شما