تازه های سایت

کد مطلب: 48320
10. آذر 1400 - 8:18
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در شبانه روز گذشته ۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان شناسایی شد ه است .

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، طاهری افزود: با مرگ یک بیمار در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۲۳ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۵ نفر بود که ۵۶ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری تصریح کرد: هشت بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان همدان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۱ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان تاکید کرد: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در اسدآباد یک هزار و ۶۳۸، بهار یک هزار و ۵۶۳، تویسرکان یک هزار و ۵۷۶، رزن یک هزار و ۲۳۳ درگزین ۴۱۵، فامنین ۴۱۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۳۹ نفر است.

طاهری افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۷۶۹ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۳۳ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۹۸۳ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، شهرستان های "ملایر، نهاوند و بهار" در وضعیت آبی و هفت شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی هستند.

دیدگاه شما