تازه های سایت

کد مطلب: 48304
8. آذر 1400 - 9:02
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: سینما اندیشه نهاوند از دهم آذر ماه با اکران 2 فیلم منصور و دینامیک شروع به کار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه در سال 1384 تنها سینمای نهاوند(سینما فرهنگ) به دلایل مختلف از جمله عدم استقبال مردم به روز نبودن تجهیزات و دیگر مشکلات با رأی کمیسیون ماده 5  تعطیل شد.

وی اظهار داشت: پس از آن با تلاش‌های مختلف از سوی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی نتوانستیم مالک سینما را متقاعد کنیم تا نسبت به راه اندازی مجدد آن اقدام نماید.

بحیرایی افزود: البته در این میان مشکلات موجود از نظر زیرساختی و استحکام بنا و همچنین تجهیزات در این تعطیلی بی‌اثر نبود.

وی اظهار داشت: در سال 1390 و با پیگیری‌های به عمل آمده توسط مسئولان وقت این اداره و شهرستان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال تنها سالن شهرستان مجهز به جدیدترین سیستم‌های پخش و اکران فیلم شد و سالن اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) قابلیت پخش فیلم را پیدا و فعالیت خود را با نام سینما اندیشه نهاوند آغاز کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: متاسفانه به دلیل عدم استقبال همشهریان از فیلم‌ها، بخش خصوصی که مسئولیت اکران فیلم را برعهده داشت نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد.

وی بیان کرد: در سال 1394 و 1397 با تلاش‌های صورت گرفته یک‌بار دیگر سینما اندیشه فعالیت خود را با پخش جدیدترین فیلم‌های در حال اکران در کشور آغاز کرد که متاسفانه این‌بار هم با عدم استقبال مردم به تعطیلی کشیده شد.

بحیرایی اظهار داشت: امسال و در روزهای گذشته آغاز به کار این سینما به صورت گسترده در بین همشهریان به یک خواسته شهرستانی تبدیل شد و این اداره نیز بر خود لازم دید تا تمام تلاش خود را در این خصوص به کار گرفته و نسبت به راه اندازی مجدد سینما اقدام نماید که در این خصوص اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان برای راه اندازی مجدد آن هزینه شد.

وی تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی‌های به عمل آمده با کانون پخش کنندگان سینمای ایران آقای محمدعلی نامجویان به عنوان نماینده این سازمان عهده‌دار اکران فیلم در شهرستان نهاوند شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: سینما اندیشه نهاوند واقع در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) روز چهارشنبه  10 آذر ماه با اکران 2  فیلم در دو سانس 16 و 18 با نام‌های منصور و دینامیک که در حال حاضر بر پرده سینماهای کشور در حال اکران هستند فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی در پایان گفت: این سینما در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته در 2 سانس ساعت های 16 و 18 آماده حضور علاقمندان و سینما دوستان می باشد.

دیدگاه شما