تازه های سایت

کد مطلب: 48298
7. آذر 1400 - 9:22
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان:
اشرار و اراذل و اوباش نهاوند روی خوش نخواهند دید
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: مقابله با اراذل و اوباش و اشرار در دستور کار جدی نیروی انتظامی است و به شدت با این افراد برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار سلمان امیری فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت شهید مهدی رفیعی در نهاوند گفت: شهادت لیاقتی است گزینشی که خداوند برای بندگان خاصش اجابت می کند.

او افزود : یقین بدانید انتقام خون همه شهدا بویژه شهید رفیعی را خواهیم گرفت و در مقابله با این افراد جدی هستیم.

ستوان دوم وظیفه پنجشنبه شب گذشته در ماموریتی برای دستگیری یکی از سوداگران مرگ به خانه او وارد می‌شود که حین درگیری با این شرور ،از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شعادت نائل آمد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان بیان کرد: اراذل اوباش قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در جامعه و شهرستان نهاوند روی خوش نخواهند دید.

سردار امیری گفت : شهید رفیعی های بسیاری در استان و کشور هستند که در مقابله با اشرار و بر هم زنندگان نظم و قانون شکنان بویژه در حوزه سوداگران مرگ جان فشانی کرده اند.

او تصریح کرد : هشدار می دهیم که انتقام خون آنها را خواهیم گرفت و اشرار و جنایتکاران را به سزای اعمالشان  خواهیم رساند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد : از مردمان خوب شهرستان نهاوند و پدر و مادر این شهید و همه مردمانی که فرزندانی اینچنین تربیت کرده اند که در راه حفظ خاک و امنیت مردم جان فشانی می کنند سپاسگزاریم.

امیری افزود : شهید مهدی رفیعی جوانی مومن بسیجی و هیاتی و ورزشکار بوده است که همه از او به نیکی یاد می کنند.

پدر شهید رفیعی به سردار امیری گفت من خواهان انتقام سریع مردم نهاوند و فرزندم از اراذل و اوباش هستم و تنها خواسته ام مجازات است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما