تازه های سایت

کد مطلب: 48292
7. آذر 1400 - 9:04
استاندار همدان با صدور پیامی شهادت سرباز وظیفه مدافع امنیت "مهدی رفیعی" در درگیری با قاچاقچی شرور مسلح در شهرستان نهاوند را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در پیام تسلیت "علیرضا قاسمی فرزاد"، آمده است: مجاهدت‌های جانانه دلیر مردانی که در مکتب انسان‌ساز ولایت، درس عشق، مسئولیت‌پذیری ایثار و خدمت آموختند و با گذشتن از جان و مال، نام خود را بر جریده عالم ثبت و ضبط کردند، سرافرازی و سربلندی همیشگی ایران اسلامی را رقم زده است.

در پیام استاندار همدان تصریح شده، یکی دیگر از مدافعان امنیت کشور "مهدی رفیعی" ۲۶ساله، خادم‌ الحسین(ع)، ساکن شهر نهاوند و سرباز وظیفه نیروی انتظامی که حین انجام ماموریت در راستای حفظ نظم و امنیت اجتماعی مردم استان در درگیری با سوداگران، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

قاسمی فرزاد در این پیام افزوده است: اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به‌ خاطره تابناک آن شهید والامقام که دست تقدیر، هجرتی ابدی در دفتر حیاتش تقریر و نام او را در شمار جمله خاصان مقربِ درگاه الهی قرار داد، از خداوند متعال برای آن شهید گران‌مایه رضوان الهی و علو درجات و برای بازماندگان و خانواده محترم‌شان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، «مهدی رفیعی» سرباز وظیفه نیروی انتظامی نهاوند بامداد دیروز(جمعه) حین انجام ماموریت برای دستگیری شرور مسلح و قاچاقچی مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید رفیعی، خادم‌الحسین(ع) و ورزشکار ۲۶ سال سن داشت.

پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت، عصر روز شنبه بر دوش مردم مومن و شهیدپرور نهاوند تشییع و به خاک سپرده شد.

دیدگاه شما