تازه های سایت

کد مطلب: 48288
7. آذر 1400 - 8:51
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ازشناسایی ۱۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹و فوت یک بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:با از دست رفتن ۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کوید ۱۹ در استان همدان از ابتدای همه گیری تاکنون به ۳ هزار و ۱۱۶ نفر رسید.

او افزود: در مجموع با ۷۷ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۹۹ هزار و ۲۶۶ نفر و بیماران بستری مثبت به ۳۰ هزار و ۸۸۰ رسیده است.

طاهری بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۴۲۲ مورد بود که ۵۸ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۹ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

او درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۳۵، بهار یک هزار و ۵۵۹، تویسرکان یک هزار و ۵۷۲، رزن یک هزار و ۲۳۲، درگزین ۴۱۵، فامنین ۴۱۱ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۳۸ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین تاکنون ۵ هزار و ۷۶۱ نفر در ملایر، ۴ هزار و ۱۲۶ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۹۶۰ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۶۷۱ مورد مثبت گزارش شده است.

حال ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است.

دیدگاه شما