تازه های سایت

کد مطلب: 48266
5. آذر 1400 - 1:25
معین گفت: به تاسی از سخن رهبر معظم انقلاب عرض می‌کنم که دوران بزن در رو تمام شده و اگر دشمن یکی بزند در حوزه فضای مجازی ده تا می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج،  اظهار کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که نعمت وجود بسیج و حضور در بسیج را به ما اعطا کرد.

وی افزود: از سردار سلیمانی فرمانده محبوب و عزیز بسیج که پیشرفت فضای مجازی بسیج با هدایت مستقیم ایشان در حوزه فضای مجازی رقم خورد قدردانی می کنم.
 
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با تاکید بر تکیه بر توانمندی ها، ایمان و ظرفیت مردم، گفت: این موضوع نسخه شفابخش امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
 
وی افزود:همچنین نسخه شفابخش امام (ره) و مقام معظم رهبری برای عبور از دشوارهایی مثل دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، محرومیت زدایی، نسخه گره‌گشای رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی و حرکت به سمت تشکیل تمدن نوین اسلامی است که با تکیه بر همین توانمندی و ظرفیت، ایمان و اراده مردمی است.
 
معین تاکید کرد: موضوع چشم اندازه ۱۰ ساله بسیج هم مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که با تدبیر و راهبرد فرماندهی محترم بسیج و مبتنی بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مردم نهاد، کار ویژه اصلی، اساسی و خاصیت اصلی بسیج به عنوان بزرگترین نهاد مردمی دنیا است.
 
وی افزود: در حوزه فضای مجازی، صیانت از همه هنجارها، گفتمان و ارزش های ملی، میهنی و مذهبی با تکیه بر همین ظرفیت مردمی و توانمندی های مردمی است که انشالله بتوانیم در این فضا موفق باشیم.
 
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج اضافه کرد: با پشت گرمی از این شبکه و لشکر بزرگ اعلام می کنم در یکی دو سال گذشته دشمن علی رغم همه تلاش ها و هزینه ها برای بحران سازی در حوزه فضای مجازی موفق نشد و به برکت همین شبکه خللی به حرکت و پیشرفت در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی وارد نشده است.
 
معین بیان کرد:  به تاسی از سخن رهبر انقلاب عرض می‌کنم که دوران بزن در رو تمام شده و اگر دشمن یکی بزند در حوزه فضای مجازی، ده تا می‌خورد.
 
معین تاکید کرد: بخشی از ظرفیت شبکه بزرگ مردمی انقلاب اسلامی امروز و روزهای گذشته در قالب رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج خودش را نشان داد.
 
وی اظهار کرد: ۶۸۹ تیم در قالب سه هزار بسیجی متخصص در حوزه فضایی و دیجیتال در رویدادهای استانی برای حضور، لبیک گفتن و به رقابت پرداختند که یک رویداد منحصر به فرد بود‌.
 
معین تصریح کرد: ۱۰۸ تیم منتخب در قالب ۵۰۰ بسیجی در ۴۸ ساعت براساس موضوعاتی که از آن اطلاع نداشتند، در بخش نرم افزار، بازی رایانه‌ای، انیمیشن رقابت کردند.
 
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: موضوعات در حوزه انیمیشن با عنوان در مسیر پیشرفت توقف ممنوع، در بخش بازی های موبایلی محله اسلامی و آسمانی و در حوزه نرم‌افزارهای تلفن همراه بسیج مجازی در عرصه محرومیت زدایی، سازندگی و کارآفرینی، محصولات خود را تولید کردند.
 
وی همچینین بیان کرد:  البته ضد انقلاب هم از این فضا اذیت شدند و این گردهمایی آنها را اذیت کرد و اخباری از این تولیدات به زودی منتشر خواهد شد که آنها را بیشتر اذیت خواهد کرد.
 
معین در پایان گفت: در این جلسه با توجه به برگزاری رویداد، همه فعالان فضای مجازی در سال گذشته معرفی می‌شوند و برترین های این رویداد معرفی خواهند شد.
 
وی بیان کرد: همچنین از بازی فاخر حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقاومت رونمایی خواهد شد که ایده اصلی آن از سوی فرمانده محترم بسیج سال گذشته در زمان رونمایی از بازی “سفیر عشق” اتفاق افتاد و با استفاده از همه ظرفیت‌های متخصصین تولید محتوای بسیج این موفقیت رقم خورد که در حوزه بازی‌های رایانه‌ای به استانداردهای دنیا تنه زده شد به طوری که آوازه بازی “سفیر عشق” از آن سوی مرزهای کشور شنیده شد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما