تازه های سایت

کد مطلب: 48255
4. آذر 1400 - 3:05
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن ۴ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:با از دست رفتن ۴ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کوید ۱۹ در استان همدان از ابتدای همه گیری تاکنون به ۳ هزار و ۱۱۱ نفر رسید.

او افزود: در مجموع با ۱۰۹ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۹۹ هزار و ۷۳ نفر و بیماران بستری مثبت به ۳۰ هزار و ۸۲۹ رسیده است.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۵۲۴ مورد بود که ۶۰ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۱۳ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۳۲، بهار یک هزار و ۵۵۶، تویسرکان یک هزار و ۵۶۹، رزن یک هزار و ۲۳۲، درگزین ۴۱۳، فامنین ۴۱۳ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۳۷ نفر است.

او گفت: همچنین تاکنون ۵ هزار و ۷۴۸ نفر در ملایر، ۴ هزار و ۱۲۱ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۹۴۰ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۶۷۰ مورد مثبت گزارش شده است.

حال ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است.

دیدگاه شما