تازه های سایت

کد مطلب: 48247
3. آذر 1400 - 8:37
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از دستگیری 58 متهم در نتیجه اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي توسط يگان هاي اجرايي پليس در يک هفته گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "احمد ساکي" در تشريح اين خبر بيان داشت: پليس شهرستان نهاوند با در نظر گرفتن اولويت هاي شاخص در حوزه انواع جرايم و آسيب هاي اجتماعي و با تدوين طرح جامع عملياتي و انتظامي در يک هفته گذشته، با هدف ارتقاء آرامش شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم و برخورد قانوني با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را با بهره گيري از توان و ظرفيت پليس هاي تخصصي در سطح شهرستان را اجرا کرد.

وی افزود: در اين طرح انتظامي همچون ديگر طرح هاي عملياتي و اجرايي و مراحل قبلي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، موضوع اشرافيت اطلاعاتي وکشف علمي جرم با تکيه بر توان و ظرفيت هاي موجود در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي تصريح کرد: از مهمترين نتايج و کشفيات اين طرح مي توان به کشف 25 فقره انواع سرقت، توقيف 14 دستگاه موتورسيکلت و 28 دستگاه خودروي متخلف و مزاحم و 450 گرم انواع مواد مخدر اشاره کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با اشاره به اين که تعداد 58 نفر متهم در اين طرح و در حوزه هاي مختلف جرم شامل 9 نفر سارق، 37 معتاد و خرده فروش و 12 نفر در حوزه ساير جرايم دستگير شده اند، گفت: پرونده هاي قضائي جداگانه اي تشکيل و در حال رسيدگي مي باشد.

دیدگاه شما