تازه های سایت

کد مطلب: 48218
1. آذر 1400 - 8:12
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با مرگ پنج بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری افزود: همچنین با شناسایی ۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونابه ۳۰ هزار و ۷۶۲ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۸ هزار و ۸۰۹ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۵ نفر بود که ۵۵ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۶ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۲۷، بهاریک هزار و ۵۵۱، تویسرکان یک هزار و ۵۶۷، رزن یک هزار و ۲۳۰، درگزین ۴۱۰، فامنین ۴۱۱ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۳۱ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۷۴۱ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۱۱ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۹۱۶ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، همه شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی هستند.

دیدگاه شما