تازه های سایت

کد مطلب: 48189
28. آبان 1400 - 2:26
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با شناسایی ۱۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به ۳۰ هزار و ۶۸۷ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۸ هزار و ۶۱۸ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «محمد طاهری» افزود: همچنین با فوت پنج بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان همدان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به سه هزار و ۹۲ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰۶  نفر بود که ۱۱۰ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۹ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۲۳، بهاریک هزار و ۵۴۸، تویسرکان یک هزار و ۵۶۳، رزن یک هزار و ۲۲۵، درگزین ۴۰۹، فامنین ۴۰۹ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۲۶ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۷۲۹ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۰۶ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۸۸۶ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، "کبودرآهنگ و نهاوند" در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی هستند.

دیدگاه شما