تازه های سایت

کد مطلب: 48178
27. آبان 1400 - 8:55
رئیس کمیته محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی قوای سه‌گانه و انسجام ملی باعث عقب‌نشینی دشمن از سیاست‌های خود علیه کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی با تأکید بر لزوم تقویت همدلی و وحدت در کشور به خصوص میان مسوولان اظهار کرد: هماهنگی و انسجام در بین قوای سه‌گانه باعث شده اقدامی هماهنگ در راستای تلاش برای تحقق خواسته‌های مردم را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید از این موقعیت برای حل مشکلات مردم از یک سو و رشد و پیشرفت کشور از سوی دیگر بهره برد گفت: باید نفع مردم را در هر شرایطی در نظر گرفت و در این زمینه با اقدامات بهنگام و اصولی کارها را پیش برد.

رئیس کمیته محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت وحدت و همفکری قوا برای حل مشکلات اقتصادی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است به ثمرات وحدت قوا و انسجام ملی در مذاکرات آینده و با هدف برای رفع تحریم‌ها پرداخت و گفت: تصریح کرد: چنانچه طرف مقابل بداند در داخل کشور این وحدت و همدلی بین مجموعه حاکمیت وجود دارد و انسجام ملی نیز حرف اصلی را می‌زند، نمی‌تواند زیاده‌خواهی کند و در نهایت محبور خواهد شد به خواسته‌های ملی تن دهد.

وی در پایان افزود: در هر کشوری این یک اصل اساسی است که چنانچه وحدت و همدلی بین حاکمیت وجود داشته‌ باشد و مردم ید واحدی باشند دشمن در برابر خواسته‌های آنان تسلیم خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما