تازه های سایت

کد مطلب: 48120
22. آبان 1400 - 7:58
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند از دعوت دختر نوجوان وزنه بردار نهاوندی به اردوی تیم ملی و قهرمانی تیم فوتسال نهاوند در رقابت های استانی و راهیابی به رقابت‌های کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: عسل کدخدایی وزنه‌بردار نوجوان نهاوندی که سابقه چندین بار دعوت و عضویت در اردوی تیم ملی وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران را دارد با دعوت رسمی رئیس فدارسیون وزنه‌برداری به اردوی تیم ملی  دعوت شد.

وی اظهار داشت: این اردو تا ۱۵ آذرماه در کمپ تیم های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: این ورزشکار خوش آتیه نهاوند یکی از نخبگان ورزشی است که می تواند برای کشور افتخار آفرینی کند.

 وی ادامه داد: با توجه به نتایجی که خانم کدخدایی به دست آورده قطعا آینده درخشانی در انتظار این وزنه بردار با اخلاق خواهد بود.

جوانمردی اظهار داشت: با تغییرات انجام شده در هیئت و قرار گرفتن آقای کاکاوند در راس هیئت وزنه‌برداری شهرستان این رشته ورزشی در نهاوند به روزهای اوج خود باز می گردد.

تیم فوتسال پیام نهاوند قهرمان استان همدان شد

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تیم فوتسال جوانان پیام نهاوند با مربیگری اویس حمیدی توانست در دیدار پایانی مسابقات فوتسال جوانان استان همدان با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ تیم فوتسال رادان تویسرکان را مغلوب کند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه مرحله نهایی این رقابت ها در استادیوم علیمرادیان نهاوند برگزار شد، ادامه داد: با این قهرمانی نماینده نهاوند موفق شد به مسابقات فوتسال قهرمانی کشور راه پیدا کند و نماینده استان شود.

جوانمردی در پایان گفت: باید با برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر زمینه حضور قدرتمندانه این جوانان را در رقابت های کشوری فراهم کنیم.

دیدگاه شما