تازه های سایت

کد مطلب: 48006
10. آبان 1400 - 1:28
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از تزریق تزریق یک میلیون و ۸۳۵ هزار و ۲۶۰ دز واکسن کرونا در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد خزایی گفت: یک هزار و ۳۴۰ دز یادآور برای کادر درمان تزریق شده است.

وی افزود: تا هفتم آبان‌ماه یک‌میلیون و ۱۵۵ هزار و ۷۳۳ دز در نوبت اول، ۶۷۷ هزار و ۸۴۰ دز در نوبت دوم و یک‌هزار و ۶۸۷ دز در نوبت سوم واکسن کرونا در استان تزریق شده که در مجموع یک‌میلیون و ۸۳۵ هزار و ۲۶۰ دز است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: سهم دانشگاه علوم پزشکی استان در تزریق واکسن کرونا یک‌میلیون و ۸۵ هزار و ۴۴۵ دز در نوبت اول، ۶۳۶ هزار و ۶۱۳ دز در نوبت دوم، یک‌هزار و ۶۵۵ دز در نوبت سوم و در مجموع یک میلیون و ۷۲۴ هزار و ۷۱۳ دز بوده است.

خزایی با اشاره به تزریق ۴۶۴ هزار و ۵۵ دز در نوبت اول، ۲۷۷ هزار و ۳۴۷ دز نوبت دوم، ۹۵۹ دز نوبت سوم و در مجموع ۷۴۲ هزار و ۳۶۳ دز در شهرستان همدان گفت: در اسدآباد ۷۰ هزار و ۲۸۸ دز در نوبت اول، ۴۰ هزار و ۲۷۷ دز نوبت دوم، ۳۲ دز نوبت سوم و در مجموع ۱۱۰ هزار و ۵۴۷ دز تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه در نهاوند ۱۱۲ هزار و ۵۳۳ دز نوبت اول، ۶۸ هزار و ۲۰۱ دز نوبت دوم، ۱۱۴ دز نوبت سوم و در مجموع ۱۸۰ هزار و ۸۴۸ دز واکسن کرونا تزریق شده است، گفت: در ملایر این میزان در نوبت اول ۱۸۲ هزار و ۵۷ دز، ۱۰۶ هزار و ۱۵۴ دز در نوبت دوم، و ۱۹۰ دز در نوبت سوم بوده که در مجموع به ۲۸۸ هزار و ۴۰۱ دز می‌رسد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ۷۸ هزار و ۷ دز در نوبت اول، ۴۲ هزار و ۱۶۵ دز نوبت دوم، ۹۷ دز در نوبت سوم و ۱۲۰ هزار و ۲۶۹ دز در مجموع واکسن کرونا در کبودراهنگ تزریق شده است افزود: در شهرستان فامنین این میزان ۲۴ هزار و ۲۷۷ دز در نوبت اول، ۱۴ هزار و ۱۲ دز نوبت دوم، ۳۰ دز نوبت سوم و ۳۸ هزار و ۳۱۹ دز در مجموع بوده است.

خزایی با بیان اینکه در شهرستان درگزین ۲۸ هزار و ۱۷۴ دز در نوبت اول، ۱۶ هزار و ۸۵۳ دز در نوبت دوم، ۶ دز در نوبت سوم و ۴۵ هزار و ۳۳ دز در مجموع واکسن کرونا تزریق شده است افزود: در رزن این میزان ۵۰ هزار و ۳۶۰ دز در نوبت اول، ۲۶ هزار و ۷۵۱ دز در نوبت دوم، ۹۹ دز در نوبت سوم و ۷۷ هزار و ۲۱۰ دز در مجموع بوده است.

وی با اشاره به اینکه در تویسرکان ۶۷ هزار و ۷۷۲ دز در نوبت اول، ۴۱ هزار و ۷۲۶ دز نوبت دوم، ۵۲ دز در نوبت سوم و در مجموع ۱۰۹ هزار و ۵۵۰ دز واکسن کرونا تزریق شده است، گفت: سهم شهرستان بهار ۷۸ هزار و ۲۰۸ دز نوبت اول، ۴۴ هزار و ۴۰۴ دز نوبت دوم، ۱۰۸ دز در نوبت سوم و در مجموع ۱۲۲ هزار و ۷۲۰ دز بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار تزریق روزانه استان در نوبت اول ۲ هزار و ۳۳۳ دز و در نوبت دوم ۷ هزار و ۵۴۰ دز و در نوبت سوم ۲۷ دز است که مجموع تزریق روزانه استان ۹ هزار و ۸۹۷ دز بوده است.

دیدگاه شما