تازه های سایت

کد مطلب: 47844
25. مهر 1400 - 7:56
مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ها به منظور تقویت مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت جهانیان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مجموعه ورزشی علیمرادیان در استان همدان و شهرستان نهاوند یک ظرفیت بالقوه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از این نشست استفاده بهینه از ظرفیت‌ رسانه ها و خبرنگاران است، گفت : مجموعه ورزشی علیمرادیان با بیش از ۱۴هکتار وسعت و برخوردار بودن از فضاهای ورزشی مختلف همچون استخر، زمین چمن، سالن فوتسال، پینگ‌پنگ، بدنسازی و خوابگاه می تواند بسیاری از دغدغه‌های ورزش استان و شهرستان رفع کند.

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان تأکید کرد: رسیدن به یک نقطه مشترک و برداشتن موانع و توسعه ورزش در سطح شهرستان نیازمند تعامل و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی ، هیئت های ورزشی و ورزشکاران است که از مجموعه به عنوان یک سرمایه ملی حفاظت و نگهداری کنند.

جهانیان در ادامه گفت: در این مدت کوتاه در بحث روشنایی فضای داخلی سایت مجموعه ، لوله کشی آب و تاسیسات واحد های مختلف مجموعه و نظافت و جمع آوری زباله های انباشته شده از قبل در مجموعه ، اقدامات خوبی انجام شده است که قابل قیاس با گذشته نیست.

دیدگاه شما