تازه های سایت

کد مطلب: 47823
23. مهر 1400 - 14:36
عملیات اجرایی پروژه احداث پارک شهرک شهیدحیدری موسوم به «باغ بادام» نهاوند در ۱۳هزار مترمربع و با اعتبار چهارمیلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهردار نهاوند در این مراسم گفت: شهر نهاوند به خدمات بیشتر و بهتری احتیاج دارد و خوشبختانه شهرداری نهاوند مملو از نیروهای توانمند و نخبه است.
مجید یوسفی‌نوید اظهار داشت: با کمک همین نیروهای توانمند شهرداری توانستیم در ظرف چند روز یک‌کیلومتر از مسیل را پاک‌سازی کنیم که اگر پیمانکار می‌گرفتیم باید یه میلیارد تومان به پیمانکار پول می‌دادیم.
وی ادامه داد: بحث سعدمعبر یکی از مطالبات به‌حق مردم نهاوند و خواسته ماست که در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اقدامات خوبی نیز انجام داده‌ایم.
یوسفی‌نوید بیان کرد: پروژه پارک شهرک شهیدحیدری دومین پروژه بعد از پارک صخره‌ای دوخواهران است که در ۱۳هزار مترمربع و با اعتبار چهارمیلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود و برای گروه‌های سنی مختلف در نظر گرفته شده است و شامل فضای اسکیت، فضای بازی کودکان، نمازخانه، زمین چمن مصنوعی فوتبال و رستوران است.
شهردار نهاوند بیان کرد: برای این پروژه کاشت درختان مثمرثمر بادام را در نظر گرفته‌ایم که هم کم‌آب‌بر است و ثمره‌اش را مردم خواهند برد و این پارک به عنوان یک «باغ بادام» تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر نهاوند خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت معرفی جاذبه‌های گردشگری نهاوند، یادآوری کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برنامه گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر نهاوند از هفته آینده در شبکه مستند روی آنتن می‌رود و ما باید از همین حالا خودمان را برای دعوت گردشگران به شهر نهاوند برای عید نوروز آماده کنیم.
یوسفی‌نوید با اشاره به صدور پروانه املاک توسط شهرداری نهاوند گفت: برای اولین بار در نهاوند، شهرداری برای املاک قولنامه‌ای در نقاط مختلف شهر پروانه صادر می‌کند.
به گفته وی شهرداری نهاوند در نظر دارد به منظور افزایش رضایت‌مندی همشهریان اقدام به صدور پروانه املاک عادی(قولنامه‌ای) کند و متقاضیان در صورت داشتن شرایط و رعایت ضوابط می‌توانند بر اساس دستورالعمل مصوب به واحد شهرسازی شهرداری برای صدور پروانه ملک خود مراجعه و از این امتیاز استفاده کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما