تازه های سایت

کد مطلب: 4778
30. آبان 1391 - 6:11
سایت گرو به نقل از فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی مقابل تیم ۹ نفره سخت است.
تا اعتماد به نفس پیدا می‌کنیم لیگ تعطیل می‌شود
ژوزه: بازی مقابل تیم ۹ نفره سخت است/ پیروزی پرسپولیس عادلانه بود

سایت گرو به نقل از  فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی مقابل تیم ۹ نفره سخت است.

خبرگزاری فارس:<br />
ژوزه: بازی مقابل تیم ۹ نفره سخت است/ پیروزی پرسپولیس عادلانه بود

به گزارش خبرگزاری فارس، مانوئل ژوزه بعد از پیروزی 3 بر 2 برابر ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: برای تماشاگران و آنهایی که از خانه بازی را تماشا می‌کردند نشانه خوبی از عشق و علاقه بود. در شروع بد بازی کردیم اما تا می‌آییم اعتماد به نفس بگیریم لیگ تعطیل می‌شود و تیم ما اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: ذوب آهن انگیزه زیادی برای بازی با ما داشت در 15 دقیقه ابتدایی  2 گل به ما زد. نیمه اول برای‌مان خیلی سخت بود و آنها کاملا بازی را در دست داشتند. شانس آوردیم که در پایان نیمه اول یک گل زدیم و اعتماد به نفس ما برگشت. در نیمه دوم می‌خواستیم بازی را ببریم و حتی می‌توانستیم پنالتی را هم گل کنیم. تعداد بازیکنان کمتر حریف کار را سخت‌تر کرد. مقابل یک تیم 9 نفره بازی کردن کار راحتی نیست و سخت است چون مجبوری در آن شرایط بازی را ببری.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: همه کار کردیم که پیروز شویم و در نیم ساعت آخر بازی با 4 مهاجم بازی کردیم و می‌خواستیم ریسک کنیم و فکر می‌کنم عادلانه پیروز شدیم ولی بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم بازیکنان بیشتر فکر کنند و خود را باور کنند. از زمانی که لیگ شروع شده دومین باری است که پشت سرهم می‌بریم و روحیه‌ خوبی به ما داده است. باید به فکر بازی آینده باشیم.

وی افزود: روز جمعه یک بازی دوستانه بازی می‌کنیم و سپس به دیدار ملوان می رویم. به ذوب آهن تبریک می‌گویم خوب بازی کرد و دو گل زد اما ما هم در ابتدای بازی ریتم را از دست دادیم. در پایان اعتماد به نفس به تیم ما بازگشت. بازیکنانم باید با این بازی بدانند تا آخرین دقیقه و تا زمانی که داور سوت نزده نباید دست از تلاش برداشت. امروز بعد از دست رفتن پنالتی روحیه ما پایین آمد و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید قوی باشد و سختی‌ها را پشت سربگذارد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که برد سختی به دست آوردند.

ژوزه در مورد اینکه پرسپولیس 20 امتیازی شد و در نیم فصل دوم چگونه می‌خواهید ضعف‌های تیم را بپوشانید، گفت: قصدمان در نیم فصل این است که چند بازیکن جدید بگیریم و کیفیت تیم را بالا ببریم و می‌خواهیم نیم فصل دوم را بهتر شروع کنیم و همه چیز را می‌گذاریم تا قهرمان شویم. سه چهار بازیکن بیشتر نمی‌خواهیم تا تیم ما بهتر شود. اگر بازیکنان خوبی پیدا کنیم می‌توانیم بهتر از نیم فصل اول بازی کنیم.

وی در مورد اینکه از شهاب گردان راضی بود یا نه، گفت: گردان تقصیری روی گل‌ها نداشت و نیلسون به دلیل مصدومیت بازی نکرد. گل اول ذوب آهن زیبا بود و روی گل دوم هم در آن شرایط هر دروازه‌بانی می‌تواند اشتباه کند.نیلسون هم خوب بازی می‌کرد اما امروز روی نیمکت نشست.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گردان می‌تواند دروازه‌بان اول شود یا خیر، گفت: نیلسون همیشه چون خوب بازی کرده جایش را در تیم حفظ کرده باید دید مصدومیت نیلسون چقدر طول می‌کشد اگر زود خوب شود به ترکیب اصلی برمی‌گردد. با هر بازیکنی که مصدوم شود به جایگزین او فرصت می‌دهیم و اگر خوب بود در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما