تازه های سایت

کد مطلب: 47545
29. شهريور 1400 - 8:04
رئیس ورزش و جوانان نهاوند از افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستایی در نهاوند خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح ۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در جمع خبرنگاران ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به منظور گرامیداشت دلاورمردی‌های قهرمانان هشت سال دفاع مقدس ۴۱ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با این هفته در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای یادآوری رشادت و جانفشانی رزمندگان اسلام و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: برنامه‌های پیش‌بینی شده در دو بخش خانم‌ها و آقایان در شهر و روستاها با همکاری دستگاه‌ها به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود. 

وی به تشریح مهمترین برنامه‌های اجرایی این اداره در هفته دفاع مقدس پرداخت و یادآور شد: غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولان هیات‌های ورزشی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، مسابقات فرهنگی نماز و قرآن از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته به اجرا درمی‌آید.

جوانمردی با اشاره به تجلیل از ایثارگران ورزشکار و حضور راویان دفاع مقدس در جمع ورزشکاران در ادامه از افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای زرامین سفلی خبر داد و گفت: این زمین به مساحت یک‌هزار و ۱۵۲ متر مربع یکی از هفت زمین چمن زمین مصنوعی روستایی است.

وی افزود: عملیات اجرایی این زمین چمن از سال ۹۶ آغاز شده و برای تکمیل آن تاکنون ۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و بنیاد مستضعفان هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما