تازه های سایت

کد مطلب: 47483
24. شهريور 1400 - 18:36
پیشکسوت پرسپولیس گفت: شک نکنید تیم قدرتمند پرسپولیس توانایی شکست الهلال را نیز دارد و نشان داد اسبش را زین کرده که این بار قهرمان آسیا شود و این قهرمانی در خاک عربستان شیرینی مضاعفی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با تک گل دقیقه ۹۰ مهدی ترابی استقلال تاجیکستان را در زمین خودش شکست داده و به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

فرشاد پیوس پیشکسوت و بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با مشرق در خصوص این دیدار گفت: خیلی بازی سختی بود و برخلاف آنکه گفته می شد تیم تاجیکستانی حرفی برای گفتن ندارد، اما دیدیم که تیمی منسجم و دونده است که از نظم خوبی برخوردار بود و نشان داد بی دلیل نبوده که در گروه الهلال به عنوان صدرنشین صعود کرده است. به نظر من اگر پرسپولیس این تیم را دست کم می گرفت و بازی به وقت های اضافه می کشید کار سخت می شد و برای صعود کار به مشکل بر می خورد.

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: درست است که زمین بازی چمن مصنوعی بود و کار را سخت کرده بود اما بازیکنان با دوندگی بالا موفق شدند از پس تیم سختکوش تاجیکستانی بربیایند و به مرحله بعد صعود کنند و باید به کادرفنی بابت این تیم همدل و سختکوش تبریک گفت.

پیوس با اشاره به حفظ ثبات در تیم پرسپولیس بیان کرد: تجربه و توانمندی بازیکنان و تفکرات درست کادرفنی و خود یحیی گل محمدی همیشه از پرسپولیس تیمی همدل و منسجم ساخته و دیدیم که با اضافه شدن چند بازیکن جدید ساختار و شاکله تیم حفظ شده و این نکته مهمی برای موفقیت است.

پیشکسوت سرخپوشان در خصوص مراحل بعد لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در عربستان برگزار خواهد شد، نیز گفت: هرچند تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید قرعه برایش مهم باشد اما به نظرم بهترین قرعه‌ای که روز جمعه ۲۶ شهریور می‌تواند به پرسپولیس بخورد الوحده امارات است و اگر در این مرحله با نمایندگان عربستان بازی نکنیم بهتر خواهد بود. از نظر من الهلال قوی ترین تیم از بین ۳ حریف است ولی شک نکنید تیم قدرتمند پرسپولیس توانایی شکست النصر و الهلال را نیز دارد و نشان داد اسبش را زین کرده که این بار قهرمان آسیا شود و قطعا این قهرمانی در خاک عربستان شیرینی مضاعفی خواهد داشت.

دیدگاه شما