تازه های سایت

کد مطلب: 47439
21. شهريور 1400 - 9:00
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد سجادی، وزیر ورزش و جوانان استان همدان برای حمایت از ورزش و جوانان شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان به‌منظور بازدید از زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی شهرستان، به نهاوند سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که با حضور دکتر سیفی مدیرکل ورزش و جوانان همدان و امامی رئیس‌دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: دکتر سجادی فردی توانمند و علمی است که توانایی بسیار زیادی در حوزه ورزش و جوانان دارد.

وی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی حامی ایشان بوده و خواهیم بود، گفت: انتصاب دکتر سجادی به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان اقدامی مشترک در راستای عمل به امر مهم تخصص محوری توسط ریاست محترم جمهور و مجلس شورای اسلامی بود که جای تقدیر دارد چراکه ایشان از قهرمانان و نام‌آوران کشور است و ورزش را با تمام وجود لمس کرده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش اعتبارات ورزش را در کمیسیون‌های برنامه‌وبودجه پیگیری می‌کنیم، گفت: امیدواریم باهمت جمعی دولت و مجلس شاهد بالندگی ورزش و جوانان در کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه ورزش و جوانان باتوجه‌به رسالت‌های خود اهداف مختلفی را در حوزه‌های مختلفی چون سلامت دنبال می‌کند، گفت: هزینه‌کردن در ورزش سرمایه‌گذاری است چراکه هرچه ورزش همگانی و قهرمانی در کشور توسعه و ترویج پیدا کند هزینه بهداشت و درمان نیز برای مردم و کشور کاهش می‌یابد.

شهبازی با تاکید بر اینکه برای موفقیت دکتر سجادی تلاش می‌کنیم و هرآنچه در توان داشته باشیم بکار خواهیم گرفت، گفت: خوشبختانه در این دیدار دکتر سجادی قول مساعد در راستای رفع موانع، مشکلات و توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات ورزش و جوانان شهرستان نهاوند را دادند و مقرر شد در اولین فرصت جهت بازدید از اماکن و زیرساخت‌های ورزشی و همچنین دیدار با قهرمانان و ورزشکاران به شهرستان نهاوند سفر کنند.

وی در پایان با بیان اینکه قهرمانان و ورزشکارانی چون کرم سهرابی، محمد خزایی در دوومیدانی و سایر ورزشکاران و قهرمانان نام‌آور شهرستان در رشته‌های کشتی، ووشو، کاراته و غیره سرمایه‌های کشور هستند، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق دکتر سجادی و تیم همراه و همکار ایشان شاهد تحول همه‌جانبه در ورزش استان همدان خصوصاً شهرستان نهاوند باشیم.

دیدگاه شما