تازه های سایت

کد مطلب: 47382
16. شهريور 1400 - 13:05
جدایی ۸ بازیکن از استقلال با احتساب محمد دانشگر و رشید مظاهری قطعی شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، تا امروز رشید مظاهری، محمدنادری، میلیچ، دیاباته، مسعود ریگی، مهدی قایدی، دانشگر و داریوش شجاعیان از لیست فصل جدید استقلال حذف شده اند و حتی می توان چند بازیکن جوان را هم به این جمع اضافه کرد. این در حالی است که فرهاد مجیدی گفته بود اگر به جز قایدی یک بازیکن دیگر از استقلال جدا شود من هم می‌روم اما هنوز مانده است و با استقلال در امارات به سر می‌برد.

مجیدی البته آن حرف را زد تا بتواند اسکلت اصلی تیمش را حفظ کند اما در این مدت به هواداران استقلال ثابت شد که خیلی‌ها پول را به پیراهن این تیم ترجیح می‌دهند و آن هشتگ‌های «من تیمم را نمی فروشم» فقط شعار و بازی بود.

 حالا حداقل ۸ بازیکن استقلال رفته‌اند و مجیدی همچنان مانده تا با چند بازیکن جدید استقلال را برای بازی با الهلال آماده کند. دیداری سخت و نفس‌گیر که البته می‌تواند منجر به شگفتی شود چرا که الهلال هم مثل استقلال اصلا شرایط مناسبی ندارد و فقط روی کاغذ تیمی ترسناک به نظر می‌رسد.

 ختم کلام این که باید دید واکنش مجیدی به جدایی این ۸ نفر چیست و در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد؟

 ۲۷ تیر و در روزی که بازیکنان استقلال در اعتراض به مدیریت باشگاه حاضر به تمرین نشدند، فرهاد مجیدی در مصاحبه‌ای جنجالی با خبرنگاران درباره احتمال جدایی مهدی قایدی گفته بود: این تیم در آسیا حرف برای گفتن دارد و من اجازه نمی دهم حتی یک بازیکن از این تیم جدا شود. البته بحث قایدی فرق دارد من جلوی ترانسفر و پیشرفت یک بازیکن را نمی گیرم. اگر یک بازیکن جدا شود من هم می روم.

مهدی قایدی تنها بازیکنی نبود که از استقلال جدا شد و ۷ نفر دیگر از این تیم جدا شدند اما مجیدی همچنان هست و تهدیدش را عملی نکرده است. البته مجیدی دوم شهریور ماه با تغییر حرف خود گفته بود: قبلاً گفته بودم نمی‌خواهم یک بازیکن هم از جمع ما جدا شود، اما برخی بازیکنان شرایط ما را قبول نکردند. هر بازیکنی هم که شرایط بهتری در باشگاه دیگری دارد برود. من نمی‌گذارم بازیکن برای باشگاه شرط بگذارد. هر بازیکنی که ناراحت است می‌تواند به خانه برود.

به گزارش مشرق، این مطلب قبل از سفر دانشگر به دوحه و حل مشکلات این بازیکن نوشته شده است.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

دیدگاه شما