تازه های سایت

کد مطلب: 47311
11. شهريور 1400 - 8:32
یک اشتباه تایپی در روند اداری مربوط به نقل و انتقال یک بازیکن، رابطه میان میان دو باشگاه ایتالیایی و آلمانی را خراب کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در آخرین شب از پنجره نقل و انتقالات تابستان (سه‌شنبه) کلی جابجایی صورت گرفت و تعدادی از نقل و انتقالات هم نافرجام ماندند؛ مهمترین آنها هم کیلیان امباپه بود که به خاطر امتناع پاری‌سن‌ژرمن از فروشش به رئال مادرید با وجود دریافت پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی از رئال مادرید در پارک دو پرنس ماندنی شد. در این بین اما اتفاقی افتاد که خاطره انتقال نافرجام چند سال پیش داوید دخه‌آ از منچستریونایتد به رئال مادرید را زنده کرد، همان سالی که باشگاه رئال مادرید متهم شد بعد از پشیمان شدن از خرید سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ، دستگاه فکس خود را خاموش کرده تا امکان ارسال مدارک لازم برای صدور مجوز انتقال او از سوی باشگاه انگلیسی در واپسین دقایق مهلت قانونی نقل و انتقالات وجود نداشته باشد.

این بار نقش اول داستان فیلیپ کاستیچ بال تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت بود که لاتزیو قصد خریدش را در روز پایانی بازار نقل و انتقالات داشت. گفته می‌شد؛ باشگاه آلمانی به فروش بازیکن صرب خود که در ماه ژوئن اینتر و رم هم مشتری‌اش بودند رضایت نداشته و به همین دلیل از سوی طرف ایتالیایی متهم شده که به صورت عمدی کاری کرده تا بازیکنش نتواند به ایتالیا برود. ماجرا زمانی جنجالی شد که طرف ایتالیایی اعلام کرد آلمانی‌ها برای انجام مکاتبات‌شان یک آدرس ایمیل ساختگی را به لاتزیویی‌ها اعلام کرده‌اند و همین موضوع سبب شده که مستندات و مدارک لازم برای انتقال ۲۵ میلیون یورویی بازیکن صرب به پایتخت ایتالیا هرگز به دست باشگاه اینتراخت نرسد. باشگاه اینتراخت فرانکفورت اما نه تنها این موضوع را تکذیب کرده، بلکه تقصیرها را گردن طرف ایتالیایی انداخته است و ظاهراً در این میان هم حق با طرف آلمانی بوده است.

آدرس ایمیلی که لاتزیو هفته گذشته پیشنهادش به اینتراخت فرانکفورت را به آن ارسال کرد « eintrachtfranfurt.de» بوده حال آنکه آدرس درست ایمیل این باشگاه « eintrachtfrankfurt.de» است. به این ترتیب از قلم افتادن حرف K در آدرس مقصد، سبب شد که پیشنهاد لاتزیو به فرانکفورتی‌ها نرسد و آنها هم به گمان منصرف شدن ایتالیایی‌ها پرونده انتقال بازیکن‌شان را ببندند.

نکته جالب ماجرا اما کینه به دل گرفتن لاتزیویی‌ها با وجود اشتباه خودشان است؛ چرا که ایگلی تاره مدیرورزشی این باشگاه در پاسخ به سؤالی درباره این انتقال نافرجام و اینکه آیا لاتزیو در پنجره بعدی نقل و انتقالات به سراغ کاستیچ خواهد رفت، گفت: نمی‌خواهم دیگر درباره این موضوع صحبت کنم، چون هیچ فایده‌ای ندارد. ما دوست داشتیم فیلی کاستیچ را بخریم اما دیگر فکر نمی‌کنم که بخواهیم او را بخریم.

این در حالیست که خود بازیکن به شدت اصرار به پیوستن به لاتزیو داشت و حتی برای محقق شدن خواسته‌اش دست به اعتصابی زد که خشم مسئولان باشگاه اینتراخت فرانکفورت را برانگیخت. به گزارش سایت گل؛ ظاهراً هم‌تیمی‌ها و سرمربی اینتراخت کاستیچ ۲۸ ساله را به خاطر رفتارش بخشیده‌اند. او که هنوز دو سال دیگر با فرانکفورتی‌ها قرارداد دارد، در ۱۲۹ بازی‌اش برای این تیم ۲۶ گل زده و ۴۸ پاس گل داده است.

منبع: تسنیم

دیدگاه شما