تازه های سایت

کد مطلب: 47125
27. مرداد 1400 - 12:12
با توجه به شرایط قرمز کرونایی در نهاوند محدودیت های تردد و ممنوعیت فعالیت اصناف در شهرستان نهاوند در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شرایط کرونایی در نهاوند بحرانی است و به همین دلیل خیابان های شهر نهاوند مسدود شده و محدودیت هایی برای فعالیت اصناف در نظر گرفته شده است.

 ناصری فرماندار نهاوند و برخی از اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان از نحوه اجرای محدودیت های سطح شهر بازدید کردند.

 با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایجاد محدویت های شدید کرونایی در شهرهای با وضعیت قرمز، فرماندار شهرستان نهاوند در حاشیه بازدید از وضعیت بازار و اجرای طرح محدودیت ها در شهر نهاوند با اشاره به اهمیت و رعایت پروتکل های بهداشتی در کنترل و مقابله با این بیماری از همکاری کسبه، اصناف و بازاریان نهاوند که در این شرایط سخت نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی خود اقدام و با ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا همکاری داشتند قدردانی کرد.

فرماندار نهاوند در این بازدید از زحمات کادر درمان و همکاری عوامل انتظامی، راهنمایی و رانندگی، نیروهای بسیج، شهرداری، اداره صمت، اتاق اصناف در راستای نظارت بر محدودیت های سطح شهر قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: انشاالله با همراهی و همکاری خوب مردم فهیم شهرستان در جهت اجرای محدودیت های اعمال شده و رعایت پروتکل های بهداشتی به زودی شاهد کاهش شیوع این بیماری و تبدیل وضعیت از قرمز به شرایط عادی باشیم.

ناصری گفت: از شهروندان درخواست داریم همچنان از ماسک استفاده کنند و فاصله اجتماعی را رعایت و از تردد غیرضروری خودداری کنند.

دیدگاه شما