تازه های سایت

کد مطلب: 47111
26. مرداد 1400 - 1:10
فرماندار نهاوند گفت: در راستای محدودیت‌های جدید برای قطع زنجیره کرونا، طرح محدودیت تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های اصلی شهر نهاوند اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای شروع طرح محدودیت‌های جدید برای قطع زنجیره کرونا، طرح محدودیت تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های اصلی شهر نهاوند اجرا شد.

وی گفت: برای این منظور شب گذشته خیابان‌های منتهی به مرکز شهر که در شرایط عادی باعث ترافیک و همچنین حجم بالای تجمع مردمی می‌شود با بلوک‌های سیمانی مسدود شدند.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: به راهنمایی و رانندگی نیز ماموریت داده شد با افرادی که از مسیرهای فرعی وارد مرکز شهر شده و بر خلاف مصالح عمومی رفتار کنند برخورد و مطابق قانون جریمه شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط شهرستان قرمز است گفت: با توجه به وضعیت شهرستان و افزایش مبتلایان در صورتی که مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند وضعیت بحرانی در شهرستان حاکم می‌شود و با توجه به محدودیت‌های درمانی مشکلات بیشتری برای مردم پیش می‌آید.

ناصری برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را مطابق با پروتکل‌های اعلام شده مورد تاکید قرار داد و گفت: هیات‌های حسینی مراسم را در فضاهای باز برگزار کنند و اداره تبلیغات اسلامی نیز بر رعایت پروتکل‌ها نظارت داشته باشند.

وی در پایان عزم همگانی برای مهار کرونا مهم خواند و افزود: همه آحاد مردم و مسئولین باید پای کار باشند تا به قطع زنجیره کرونا دست یابیم، از مردم می‌خواهیم جز برای کارهای ضروری، از تردد در سطح شهر و دیگر اماکن عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما