تازه های سایت

کد مطلب: 47087
24. مرداد 1400 - 8:31
فرماندار نهاوند با بیان اینکه دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در مراسم عزاداری ماه محرم مورد توجه باشد گفت: تمام هیئت‌ها باید در فضای عزاداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان اظهار کرد: تمام مواردی که از سوی ستاد ملی کرونا برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم عنوان شده لازم است مورد توجه هیات‌ها قرار گیرد و سازمان تبلیغات اسلامی نیز بر اجرای آنها نظارت داشته باشد.

وی افزود: با توجه به شرایط قرمز و بحرانی حال حاضر در سراسر کشور لازم است ضمن برگزاری عزاداری سرور و سالار شهیدان، سلامت مردم در اولویت باشد و رعایت نکات بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: طبق مصوبه ستاد کرونا تمام هیئت‌ها در فضای با اعم از حیاط مساجد و مدارس به عزاداری خواهند پرداخت و عزاداری در فضای بسته به خاطر حفظ سلامت مردم ممنوع است.

وی با بیان اینکه باید تمام موارد و دستورالعمل‌های ابلاغی توسط بخشداران در بخش‌ها و روستاها نیز کنترل و اجرا شود گفت: با متخلفانی که سلامت مردم را به خطر بیندازند مطابق قانون برخورد می‌شود.

ناصری اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا تمام مدیران برای برگزاری مراسم‌های عزاداری با حفظ سلامت مردم و عزاداران حسینی پای کار باشند.

وی با اشاره به تعطیلی و محدودیت‌های جدید گفت: با توجه به تعطیلی چند روزه در سراسر کشور و محدودیت جدید برای اصناف لازم است نظارت لازم بر تعطیلی اصناف مطابق با دستورالعمل مربوطه و همچنین محدودیتهای تردد اعمال شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما