تازه های سایت

کد مطلب: 46891
7. مرداد 1400 - 12:03
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، گفت: نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش خزل نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر فیروزان "بخش خزل"با حضور حجت الاسلام مغیثی امام جمعه  و رییس شورای فرهنگ عمومی نهاوند .امیر بحیرایی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند حجت الاسلام محبی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی فیروزان . سلگی بخشدار و نایب رییس این شورا و دیگر اعضا در محل بخشداری فیروزان تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه و بخشدار محترم فیروزان  در خصوص برگزاری این جلسه، گفت : این شورا متشکل از مدیران دستگاههای فرهنگی و ۳ نفر از شخصیتهای معتبر . صاحب نام شهر میباشد که شخصیت های حقیقی شورا متشکل از افرادی هستند که صاحب اندیشه و فکر در زمینه مسائل فرهنگی هنری و اجتماعی بوده و مورد تأیید باشند.

امیر بحیرایی اذعان داشت: شورای فرهنگ عمومی شهر، شورای سیاستگذاری است که نه بحث اجرایی و نه بحث ورود مستقیم به برنامه های فرهنگی هنری را دارد لذا این شورا با سیاستگذاری های خود می تواند نقشه راهبردی شهر را با رصد مسائل و مشکلات موجود شهر و همانندسازی آن با سرفصل های ابلاغی در صدد تدوین راه حل ها عملیاتی کند.

در ادامه حجت الاسلام مغیثی رییس شورای فرهنگ عمومی نهاوند  بررسی راهکارهای فرهنگی و پژوهشی در راستای مشکلات و معضلات اجتماعی را از سیاستهای این شورا در بخش فیروزان عنوان کرد و افزود میبایست با هم افزایی و همکاری به سمتی پیش رفت که مصوبات این شورا با جدیت و تعامل سازنده اجرایی شود.

دیدگاه شما