تازه های سایت

کد مطلب: 46889
7. مرداد 1400 - 12:00
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه با موافقت وزارت ورزش تعداد پروژه‌های ملی حوزه ورزش نهاوند از چهار مورد به ۶ مورد افزایش یافت گفت: هفت زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در شهرستان احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی اظهار کرد: طی دیدار بنده و نماینده مردم نهاوند در مجلس با مسئول توزیع اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در تهران، میزان اعتبارات ملی این شهرستان از ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به ۷ میلیارد افزایش داده شد که این موضوع مورد موافقت وزیر ورزش هم قرار گرفت.

وی به طرح‌های ملی در دست اجرای شهرستان اشاره کرد و افزود: طرح‌های ملی این شهرستان که از محل ردیفهای ملی در حال احداث هستند شامل زمین چمن شهر برزول، سالن باستانی روستای دهفول، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای زرامین سفلی، خوابگاه ورزشی در شهرک شهید حیدری، استخر مجموعه ورزشی بانوان و زمین چمن مصنوعی فوتبال شهر فیروزان هستند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه بر اساس اعلام مسئول توزیع اعتبارات ملی وزارت ورزش سهم اعتبارات ملی پروژه‌های ورزشی در کشور ۴۰۰ میلیارد تومان است اضافه کرد: با افزایش سهم این شهرستان از اعتبارات ملی میزان اعتبار تخصیصی به شهرستان ۱.۷۵ درصد مجموع اعتبارات کل کشور شد.

وی با بیان اینکه سایر پروژه‌های ورزشی در حال احداث شهرستان نهاوند از محل اعتبارات استانی و وزارت نفت تامین  اعتبار خواهد شد در ادامه از آغاز احداث هفت زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در شهرستان  خبر داد.

جوانمردی افزود: علاوه بر افزایش اعتبارات ملی شهرستان با پیگیری‌های نماینده مردم نهاوند در مجلس مقدمات احداث هفت زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در ۶ نقطه روستایی و شهرک شهیدحیدری فراهم شد که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز طرح‌ها از محل وزارت نفت تامین  خواهد شد افزود: جانمایی مناطق هفت‌گانه پس از  کار کارشناسی و با محوریت روستاهای دارای مرکزیت صورت گرفته و ابعاد زمین چمن مصنوعی  ۴۴ در ۲۲ متر هستند که با احتساب فنس‌کشی اطراف ۱۱۵۰ متر مربع است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما