تازه های سایت

کد مطلب: 46823
1. مرداد 1400 - 15:20
امام جمعه گفت: امروز جبهه مقاومت در منطقه در برابر اهداف پلید امریکا و صهیونیست‌ها ایستاده و نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور اظهار داشت: نماز جمعه سنگر و پایگاه مقاومت است و در دوران دفاع مقدس محل بسیج نیروها بود و امروز نماز جمعه باید منادی بصیرت و وحدت و امید آفرینی در جامعه باشد.

وی ادامه داد: امروز خطر عمده تهاجم فرهنگی و شبکه های ضد انقلاب و فضای مجازی است که در این فضاها مرتبا بر علیه اسلام و انقلاب توطئه‌ و شبه افکنی می کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: این شبکه ها پول می‌گیرند که علیه انقلاب اسلامی کار کنند و ناامیدی را در جامعه گسترش دهند و سیاه نمایی می کنند و مشکلات و معضلات جوانع غربی را پوشش نمی دهند و فقط نقاط ضعف کشور ما را نشان می دهند که در سیل اخیر در اروپا این سانسور خبری را مشاهده کردید.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با توجه به مشکلات در برخی مناطق عنوان کرد: امیدواریم در دولت انقلابی و مردمی آینده مشکلات کم شود چون مردم استحقاق خدمت بیشتر را دارند.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: امروز جبهه مقاومت در منطقه در برابر اهداف پلید امریکا و صهیونیستها ایستاده و نقشه های آنها را نقش بر آب کرده است و ملت های منطقه خواهان خروج آمریکا از منطقه هستند. مقاومت راه نجات منطقه است و این مقاومت بود که آمریکا را تحقیر کرد و صهیونیستها را خوار و داعش را از بین برد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما