تازه های سایت

کد مطلب: 46746
25. تير 1400 - 14:50

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی امام جمعه موقت نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه و با انواع ترفندها درصدد گسترش فرهنگ بی حیایی و بی عفتی در جامعه‌ است و در این برنامه کانون خانواده را هدف قرار داده است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: خدمت به مردم مصداق تقوا برای مسئولین است و مردم از دولتمردان جدید انتظار دارند که گفتمان اصلی انها گفتمان خدمت باشد.

حجت الاسلام مولوی افزود: مسئولان باید اولویت کارها را خدمت به مردم قرار دهند و طعم شیرین خدمت را بچشند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها عنوان کرد: مناسبت های زیادی در ماه ذی الحجه قرار دارد که با توجه به شرایط کرونایی مردم‌ می توانند این مراسمات را در خانه انجام دهند.

امام‌ جمعه موقت نهاوند گفت: مبارزه ما با استکبار ادامه دارد و دشمنان با اصل انقلاب مشکل دارند و نمی خواهند کشور پیشرفت کند.

نماز جمعه این هفته در نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی مدیر حوزه علمیه برادران شهرستان و امام جمعه موقت اقامه شد.

 سخنران قبل از خطبه های این هفته آقای رستمی مسئول دفتر شورای نگهبان در شهرستان نهاوند بود که به مناسبت سالروز تشکیل این شورا به فرمان امام خمینی(ره) سخنرانی کرد.

دیدگاه شما