تازه های سایت

کد مطلب: 46646
18. تير 1400 - 11:46
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از تشکیل قرارگاه امام کاظم (ع) با محوریت خانواده در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در جمع روحانیون و مبلغین شهرستان نهاوند با اشاره به تشکیل قرارگاه امام کاظم (ع) با محوریت خانواده در شهرستان نهاوند اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ سه برنامه محوری با عناوین ترویج عفاف و حجاب، فرزندآوری و ازدیاد جمعیت و تثبیت و تحکیم خانواده در قالب قرارگاه امام کاظم (ع‌) به صورت شهرستانی تا پایان سال دنبال خواهد شد.

وی افزود: این قرارگاه به صورت شهرستانی بوده که ریاست قرارگاه فرماندار و دبیر قرارگاه سپاه شهرستان و با حضور تمام ادارات فرهنگی و مرتبط با این ماموریت‌ها خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار ائمه جمعه و جماعات در گفتمان‌سازی این سه ماموریت، از همه روحانیون درخواست شده که به صورت ویژه در هفته آتی از ۱۸ تا ۲۵ تیر ماه که هفته عفاف و حجاب است در نمازهای جمعه و جماعات در خصوص جایگاه حجاب و عفاف از دیدگاه اسلام، قرآن، احادیث و روایات بپردازند.

وی عنوان کرد: تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج در هفته عفاف و حجاب با کمک روحانیون و ائمه جماعات برنامه‌های مرتبط را در سطح مناطق خود دارند و برنامه‌های صورت گرفته را در فضای مجازی انعکاس می‌دهند.

دیدگاه شما