تازه های سایت

کد مطلب: 46554
11. تير 1400 - 0:56
نماینده نهاوند در مجلس از ارسال تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های این شهرستان و اختصاص اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای پروژه های بخش بهداشت و درمان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پیرو پیگیری های انجام شده و دیدار با تقوی نژاد معاونت وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان نهاوند مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان شهرستان اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: این مبلغ در هفته آتی پرداخت خواهد شد و بخشی از مشکلات بخش بهداشت و درمان نهاوند حل می شود.

شهبازی ادامه‌ داد: همچنین جهت تحویل یک ماشین بیهوشی به بیمارستان آیت الله علیمرادیان پیگیری هایی انجام شده است.

وی گفت: علاوه بر ماشین بیهوشی قبلی و با توجه به نیاز شهرستان مقرر شد یک دستگاه ماشین بیهوشی دیگر تحویل این بیمارستان شود.

نماینده نهاوند در مجلس همچنین از تحویل یک دستگاه مدرن "سی آرم" به این بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: پیرو دیدارهای قبلی و همکاری و مساعدت ویژه مسئولین وزارت بهداشت جهت دریافت تجهیزات و اعتبارات مورد نیاز بخش بهداشت و درمان نهاوند این دستگاه تحویل بیمارستان آیت الله علیمرادیان شد.

دستگاه "سی آرم" یک دستگاه تصویر برداری با اشعه‌ ایکس است که جهت تصویر برداری در حین عمل جراحی استفاده می شود.

وی در ادامه بیان داشت: علاوه بر این دستگاه ها  سایر تجهیزات نیز به دک بیمارستان شهید قدوسی و آیت الله علیمرادیان تحویل داده شد تا در خدمت همشهریان باشند.

شهبازی در پایان گفت: این تجهیزات شامل؛ ونتیلاتور پرتابل، اره گچ بری، ماشین بیهوشی، مانیتور، تشک مواج، سونوگراف، سی تی اسکن ۱۶ اسلایس و دستگاه اکسیژن ساز است که به دو بیمارستان تحویل داده شده است.

دیدگاه شما