تازه های سایت

کد مطلب: 46536
10. تير 1400 - 8:44
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری کشور،بهنام آرین موفق به کسب مقام اول رشته تایم تریل انفرادی در سطح کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رامین درویشی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور جاده ۱۴۰۰ که به میزبانی استان مازندران در شهرک نمک‌آبرود برگزار شد و با انجام مسابقه تایم تریل انفرادی به کار خود پایان داد.

وی افزود: در ماده تایم تریل انفرادی ۱۹ دوچرخه‌سوار برتر کشور مسیر ۳۲ کیلومتری را رکاب زدند که در پایان بهنام آرین دوچرخه سوار نهاوندی به عنوان قهرمان این ماده در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: بهنام آرین از بهترین دوچرخه سواران تاریخ ورزش استان همدان و شهرستان نهاوند به شمار می‌رود و همواره جزو ستاره‌های کشورمان در میادین ملی و بین المللی حضور داشته است.

وی افزود: این دوچرخه سوار در ترکیب تیم ملی کشورمان نیز حضور دارد و امیدواریم با همین شرایط مطلوب فعالیت خود را ادامه بدهد.

درویشی با بیان اینکه ماده تایم تریل به دو صورت گروهی و انفرادی برگزار می‌شود افزود: در ماده  انفرادی دوچرخه‌سواران با فاصله زمانی از یکدیگر، شروع به رکاب‌زنی می‌کنند و طبعا برنده رقابت کسی خواهد بود که در کمترین زمان، مسافت تعریف شده را طی کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما